Γιατί οι επιχειρήσεις κλείνουν και δεν αγοράζουν οι πελάτες;

Γιατί οι επιχειρήσεις κλείνουν και δεν αγοράζουν οι πελάτες;

Επαναπρογραμμάτισε Το Μυαλό Σου..
Ενεργοποίησε Τη Ζωή Σου &
Ζήσε Ευτυχισμένος!!

Περίληψη:

Γιατί οι επιχειρήσεις κλείνουν και δεν αγοράζουν οι πελάτες;

Σύμφωνα με μία έρευνα, την οποία την αναφέρω πολύ συχνά.. Το 96% των επιχειρήσεων κλείνει σε όλο τον κόσμο. Και αυτό δεν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο στις μέρες μας τώρα. Συνέβαινε και θα συμβαίνει για πάντα. Για ποιο λόγο; Γιατί μόνο το 4% των ανθρώπων επιλέγει να μελετάει και και από αυτό το ποσοστό, μόλις το 1% εφαρμόζει αυτά που μελετάει ώστε να έχει και αποτέλεσμα.

Έτσι λοιπόν, τι είναι αυτό που εάν αλλάξεις θα αλλάξουν τα αποτελέσματα σου;

Είτε είσαι επιχειρηματίας, είτε είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, είτε είσαι υπάλληλος.. αυτό το video σε αφορά.. Ακόμα και εάν αναρωτιέσαι: “Εμένα σαν υπάλληλο τι με αφορά;” Πληρώνεσαι γιατί παράγεις αξία στην επιχείρηση.

Εάν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ή εργοδότης ή επιχειρηματίας σε αφορά όσο δεν φαντάζεσαι. Γιατί όσο εστιάζεις στο λάθος σημείο και όχι στην πραγματική αιτία του προβλήματος τότε απλά, θα προσπαθείς συνέχεια αλλά χωρίς αποτελέσματα..

Αξίζει να σημειώσεις κάτι πολύ σημαντικό.. ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες.

Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα..

Όποιος κι αν είναι είσαι, όποια κι αν είναι η θέση σου σε μια επιχείρηση, βάλε τον εαυτό σου να σκεφτεί ποια είναι τα συναισθήματα που πυροδοτεί το είναι σου, η συμπεριφορά σου, η καμπάνια σου, ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι, ο τρόπος που μιλάς, τα πάντα..

Μάθε πώς να προσαρμόζεις αυτό το συναίσθημα.. παρακολούθησε το βίντεο και μοιράσου τις σκέψεις σου..

Αναφορές στο βίντεο: [Αξίζει να παρακολουθήσεις, τις αντιδράσεις των "αγοραστών - πελατών" από όλες τις πλευρές τους.. Τι είναι αυτό που αγοράζει κάποιος; Ποια θα πρέπει να είναι η στάση σου ασχέτως της θέσης σου μέσα σε μια επιχείρηση..  Ποιο είναι το μήνυμα σου; Τι συναίσθημα αφήνει στους πελάτες σου.. Τι πρέπει να αλλάξεις.. ή να προσαρμόσεις; Κάνε τα πράγματα να συμβούν. Γίνε ΕΣΥ ο Coach του εαυτού σου.. μάθε πως μπορείς..]

Σου άρεσε αυτό το βίντεο; Θα σου ζητήσω να το μοιραστείς..

Να μοιραστείς τις σκέψεις σου, τις απορίες σου και τις προτάσεις σου..

Το blog μου, τα videos και το podcasts είναι στη διάθεση σου ΔΩΡΕΑΝ.. Έμπνευση, προτάσεις, στρατηγικές, στην διάθεση σου, δωρεάν..

Εάν λοιπόν έχει αξία για εσένα, έλα να εξαπλώσουμε αυτό το μήνυμα..

 

Εάν θέλεις να ακούσεις το .mp3 κάνε κλικ εδώ

 

Συμπληρωματικά άρθρα:

Τι φοβάσαι πιο πολύ, την αποτυχία ή την.. Επιτυχία;

Τα 6+1 Βήματα για να αναπτύξεις την.. Αυτοπεποίθηση σου

Πώς να πετύχεις τους στόχους σου.. [#9 απλά βήματα]

Ο σίγουρος τρόπος για να λύσεις το πρόβλημα σου

Οι #10 Συμβουλές παραγωγικότητας εξαιρετικά πολυάσχολων ανθρώπων

 

efta vimata epityxias

 

Σχετικές  συμβουλές για να εμπνευστείς: 

[Ακολούθησε τον Μανώλη στο Instagram για να βάλεις τόνους έμπνευσης στη ζωή σου]

epixeiriseis

epixeiriseis

epixeiriseis

epixeiriseis

 

Σενάριο video:

[Η συνέχεια είναι ολόκληρο το σενάριο από το video του Μανώλη Ισχάκη. Παρακαλώ να σημειώσεις ότι αυτό  το επεισόδιο, όπως όλα τα videos που διαθέτει σε αυτό το blog ο Μανώλης είναι αυτοσχέδια - χωρίς σενάριο και χωρίς μοντάζ. Μαγνητοσκοπήθηκαν με την πρώτη. Ο σκοπός είναι  δια του παραδείγματος να μάθεις να είσαι ο εαυτός σου γιατί όπως και να είσαι, είσαι υπέροχος και οι άνθρωποι περιμένουν να εκφράσεις αυτό που είσαι. Αυτές οι εκπαιδεύσεις προσωπικής ανάπτυξης και επιτυχίας που βασίζονται στην αυθεντικότητα και σε στρατηγικές  υψηλής απόδοσης είναι πολύ δημοφιλείς όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλον τον κόσμο. Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις δωρεάν έμπνευση σε μορφή Podcast κάνοντας κλικ εδώ και σε μορφή video (Youtube) κάνοντας κλικ εδώ.

Γιατί οι επιχειρήσεις κλείνουν και δεν αγοράζουν οι πελάτες;

Αυτή την εποχή ακούμε πάρα πολλές επιχειρήσεις να δυσκολεύονται.. Να παραπονιούνται..

Ελεύθερους επαγγελματίες να λένε ότι κάθε μέρα είναι και χειρότερα.

Υπάρχει ένα πρόβλημα εδώ με τις επιχειρήσεις. Το πρόβλημα είναι ότι εστιάζουν στο λάθος σημείο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν εξελίσσουν τον εαυτό τους, δεν εξελίσσουν τις γνώσεις τους και αυτό είναι που τους οδηγεί στο να κλείνουν τις επιχειρήσεις τους.

Έρευνα σχετικά με τις επιχειρήσεις

Υπάρχει μία έρευνα, την οποία την αναφέρω ξανά και ξανά και ξανά σχετική με τις επιχειρήσεις.. Το 96% των επιχειρήσεων κλείνει σε όλο τον κόσμο. Και αυτό δεν συμβαίνει τώρα. Συνέβαινε πάντοτε και θα συμβαίνει για πάντα. Για ποιο λόγο; Γιατί μόνο το 4% των ανθρώπων επιλέγει να μελετάει και από αυτό το 4% των ανθρώπων που επιλέγει να μελετάει μόνο το 1% εφαρμόζει αυτά που μελετάει και έχει αποτελέσματα.

Άρα να θυμάσαι ότι ούτε το 1% δεν πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα στην ζωή όσον αφορά το κομμάτι του επιχειρείν. [Βέβαια, μεταξύ μας, αυτό συμβαίνει και στους άλλους τομείς της ζωής αλλά ας το αφήσουμε στην άκρη αυτό].

Έτσι λοιπόν, τι είναι αυτό που εάν αλλάξεις θα αλλάξουν τα αποτελέσματα σου;

Γιατί σε αφορά όποια κι αν είναι η σχέση σου με τις επιχειρήσεις;

Αυτό το video σε αφορά είτε είσαι επιχειρηματίας, είτε είσαι ελεύθερος επαγγελματίας, είτε είσαι υπάλληλος.  Και εδώ μπορεί να αναρωτηθείς: “Εμένα σαν υπάλληλο τι με αφορά;”.

Θέλω να θυμάσαι ότι πληρώνεσαι γιατί παράγεις αξία στην επιχείρηση. Η αξία που δίνεις, όχι η αξία που έχεις σαν άνθρωπος, αλλά η αξία που προσφέρεις στην επιχείρηση, αντιπροσωπεύει και τον μισθό που παίρνεις στο τέλος του μήνα.

Πίστεψε με, ξέρω πως υπάρχει η άποψη πως “Ότι και να κάνω δεν θα πληρωθώ”, όμως εάν πραγματικά μάθεις να αποδίδεις αξία στην επιχείρηση στην οποία δουλεύεις, η οποία σου δίνει μισθό στο τέλος του μήνα θα υπάρξουν εκεί πέρα έξω - και υπάρχουν εκεί πέρα έξω – εργοδότες οι οποίοι θα το εκτιμήσουν αφάνταστα και προσωπικά γνωρίζω πάρα πολλούς ανθρώπους που αυτή την στιγμή πραγματικά πληρώνονται αδρά. Γιατί;

Γιατί δεν προσφέρουν αυτό που προσφέρει ο μέσος όρος αλλά προσφέρουν το κάτι διαφορετικό.

Έτσι λοιπόν αν είσαι υπάλληλος σε αφορά γιατί όσο περισσότερη αξία προσφέρεις στην επιχείρηση στην οποία εργάζεσαι τόσο περισσότερο θα αμειφθείς. Είτε από αυτήν, είτε αν πέσεις πάνω σε κάποιον εργοδότη ο οποίος δεν θα το εκτιμήσει (υπάρχουν κι αυτοί), πίστεψε με θα βρεθεί ένας άλλος εκεί πέρα έξω που θα το εκτιμήσει. Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις και πολλοί εργοδότες. 

Εάν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ή εργοδότης ή επιχειρηματίας σε αφορά όσο δεν φαντάζεσαι. Γιατί όσο εστιάζεις στο λάθος σημείο και όχι στην πραγματική αιτία του προβλήματος τότε θα προσπαθείς αλλά μάταια. Αποτελέσματα δεν θα έχεις.

Βασικές αρχές που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να αναπτυχθούν.

Και μπορεί να νιώσεις μια προσωρινή ανακούφιση κατηγορώντας και κρίνοντας άλλους αλλά αποτελέσματα δεν θα έχεις. Έτσι λοιπόν, πίστεψε με, δεν είναι θέμα εφορίας, δεν είναι θέμα της κατάστασης αυτήν την στιγμή στην Ελλάδα, Κύπρο, όπου κι αν βρίσκεσαι αυτή την στιγμή στον κόσμο - η κρίση είναι παγκόσμια – αλλά είναι θέμα εάν γνωρίζεις βασικές αρχές για το πως μία επιχείρηση μπορεί να αναπτυχθεί. Γιατί αυτήν την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν επιχειρήσεις και στην Ελλάδα και στην Κύπρο και σε όλο τον κόσμο που αναπτύσσονται και επιχειρήσεις που κλείνουν.

Έτσι λοιπόν ας πάμε στο δια ταύτα. Ας προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα.

Αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο είναι να κατανοήσεις ότι οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα. Και ξέρω, οι επιχειρηματίες που είναι συνήθως ορθολογιστές, θα πουν “Καμία σχέση με τα συναισθήματα. Όλα είναι λογική. Όλα είναι σκέψη.”.

Αλλά όσο και να σκεφτείς, όσο και να νιώσεις, αυτό θα μεταφραστεί σε συναίσθημα το οποίο ή θα σε απωθήσει να κάνεις κάτι είτε θα σε οδηγήσει στο να κάνεις κάτι.

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής:

Ποιος είναι ο τρόπος που επικοινωνείς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, ο τρόπος που υπάρχεις, ο τρόπος που επικοινωνείς με τους υπαλλήλους σου, με τους συνεργάτες σου, με τους υφιστάμενους σου, με τους προϊστάμενους σου, με τους άλλους ανθρώπους, με τους συνεργάτες σου, με τους προμηθευτές σου, με τους ενοικιαστές σου, με τον εφοριακό σου, με τον λογιστή σου, με τον δικηγόρο σου..

Ποιος είσαι; Ποια συναισθήματα πυροδοτεί η ύπαρξη σου στους άλλους ανθρώπους;

Εάν είσαι πωλητής επίσης. Τι συναισθήματα νιώθει ο υποψήφιος αγοραστής όταν φεύγει; Αν είσαι Marketer τι συναισθήματα αφήνει η καμπάνια σου στον αγοραστή; Όποιος κι αν είσαι, ότι και να κάνεις βάλε τον εαυτό σου να σκεφτεί ποια είναι τα συναισθήματα που πυροδοτεί το είναι σου, η συμπεριφορά σου, η καμπάνια σου, ο τρόπος που συμπεριφέρεσαι, ο τρόπος που μιλάς, τα πάντα..

Στο τέλος της ημέρας εάν παρατηρήσεις και τον εαυτό σου αυτό που πραγματικά αγοράζεις από τους άλλους ανθρώπους δεν είναι τόσο το τι αγοράζεις αλλά το τι αίσθηση θα σου αφήσουν, είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι.

Ναι καταλαβαίνω ότι υπάρχουν κάποια προϊόντα τα οποία ούτως ή άλλως θα πας να τα αγοράσεις. Αν όμως υπάρχει ανταγωνισμός θα δεις ότι αυτό που σε κάνει να αγοράσεις είναι αυτό το προϊόν που είτε η εικόνα του, είτε ο τρόπος που στο μετέδωσαν, είτε ο πωλητής, είτε η εταιρία, όλα αυτά έχουν τεράστιο αντίκτυπο μέσα σου. Σου δημιουργούν μια αίσθηση χαράς. Ή μια αίσθηση πως αν το κάνω αυτό θα αποφύγω κάτι το οποίο δεν θέλω στην ζωή μου.

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής:

Ποια είναι η αίσθηση, η τελική γεύση, η επίγευση που αφήνεις στους άλλους ανθρώπους;

Αν αυτό το συνειδητοποιήσεις, αν το πιάσεις, αν έχεις καλή επαφή με τους άλλους ανθρώπους, ακόμα και με τους πελάτες σου και τους ρωτήσεις, και αλλάξεις αυτό το λεπτό σημείο θα δεις ότι ο τζίρος σου θα εκτοξευθεί. Γιατί έτσι συμβαίνει. Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες. Οι άνθρωποι αγοράζουν συναισθήματα.

Πρόσεξε με καλά.. Όλοι οι πωλητές λένε ότι έχουν το καλύτερο προϊόν. Λένε ότι έχουν την καλύτερη υπηρεσία. Όλες οι εταιρίες πιστεύουν ότι έχουν το καλύτερο προϊόν, έχουν την καλύτερη υπηρεσία.. Πολλές φορές όμως οι καταναλωτές αγοράζουν από μια εταιρία που ενδεχομένως το προϊόν της δεν είναι και τόσο καλό. Και όλοι το ξέρουμε αυτό. Όλοι έχουμε μια τέτοια εμπειρία.

Έχει όμως κάτι άλλο. Κάτι άλλο που πυροδότησε ένα συναίσθημα στον καταναλωτή. Έτσι λοιπόν να είσαι ειλικρινής με τον εαυτό σου, να έχεις ειλικρινείς συζητήσεις με τους συνεργάτες σου με τους υφιστάμενους σου, με τους προϊστάμενους σου, με τους πελάτες σου – να έχεις σύνδεση, επαφή με τους πελάτες σου – και δες τι είναι αυτό που χρειάζεται να αλλάξεις ώστε να πυροδοτήσεις ένα συναίσθημα ενθουσιασμού, χαράς ή ότι είναι αυτό το μήνυμα το οποίο θα ήθελες να περάσεις στο τέλος της ημέρας και θα αλλάξει τα αποτελέσματα σου.

Κινητοποίησε το συναίσθημα

Δεν είναι τυχαίο που σε όλες τις διαφημίσεις αν το παρατηρήσεις προσπαθούν είτε βάζοντας μια όμορφη γυναίκα, είτε ένα ωραίο αμάξι, είτε ωραίο σπίτι ή δίνοντας σου μια άσχημη εικόνα και σου λένε “αν το κάνεις αυτό δεν θα έχεις εκείνο..” Τι θέλουν να πετύχουν με αυτό; Θέλουν να σου κινητοποιήσουν το συναίσθημα. Βρες με ποιον τρόπο θα κινητοποιήσεις το συναίσθημα.

Και κάτι ακόμα πολύ βασικό:Δεν παίζει ρόλο μόνο το τι συναίσθημα θα πυροδοτήσει το προϊόν σου. Παίζει ρόλο και από ποια κατάσταση εσύ θα επικοινωνήσεις αυτό το συναίσθημα.

Είναι τελείως διαφορετικό να επικοινωνείς λέγοντας στους άλλους ανθρώπους ότι εάν πάρεις αυτό το προϊόν ή το άλλο προϊόν θα γίνει η ζωή σου καλύτερη και να είσαι εσύ πολύ χαμηλά ενεργειακά ή να είσαι μέσα στον ενθουσιασμό, να είσαι γαλήνιος, να είσαι ήρεμος, να είσαι αυτό που θέλεις να περάσεις, αλλά να είσαι, να μην το παίζεις, και ο άλλος να νιώσει την αυθεντικότητα του μηνύματος σου.

Δηλαδή αυτό που λες και αυτό που κάνει το προϊόν σου να συμβαδίζει με αυτό που είσαι.

Όταν υπάρχει αυτή η συνοχή τότε τα αποτελέσματα είναι μαγικά. Τότε μιλάμε για το 1% των ανθρώπων που πετυχαίνει εξαιρετικά αποτελέσματα πάνω στο επιχειρείν σε όλο τον κόσμο.

Να θυμάσαι λοιπόν:

Ποιο είναι το μήνυμα σου;

Τι συναίσθημα αφήνει στο τέλος της ημέρας στους ανθρώπους σου;

Άλλαξε το συναίσθημα που αφήνει στους πελάτες σου, στους ανθρώπους σου, στους φίλους σου, στους συνεργάτες σου, στους πάντες αυτό το μήνυμα και τότε τα αποτελέσματα σου θα εκραγούν. Αυτός είναι ο τρόπος που οι επιχειρήσεις απογειώνονται.. 

Είσαι υπέροχος, είσαι μοναδικός!

Να θυμάσαι ότι μπορείς να κάνεις την διαφορά εάν είσαι αυθεντικός!

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο