Είναι η επιχείρηση σου τοποθετημένη στον κατάλληλο κλάδο;

Είναι η επιχείρηση σου τοποθετημένη στον κατάλληλο κλάδο;

Περίληψη:

Είναι η επιχείρηση σου τοποθετημένη στον κατάλληλο κλάδο;

Πραγματικά, σήμερα, στις μέρες μας, στην εποχή της “κρίσης”, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως, μπορείς να κάνεις την επιχείρηση σου μια καλά κερδοφόρα επιχείρηση, μια επιχείρηση που θα σου δίνει χρήματα και χρόνο, για να μπορέσεις να ζήσεις μια αξιοπρεπέστατη ζωή;

Γιατί στο τέλος της ημέρας οι επιχειρήσεις τι είναι; Οι επιχειρήσεις δεν είναι τίποτε άλλο από οχήματα που μας κάνουν την ζωή πιο εύκολη. 

Έτσι λοιπόν ο σκοπός των επιχειρήσεων δεν είναι απαραίτητα να παράγουν χρήματα. Ο σκοπός των επιχειρήσεων, και είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις, είναι να παράγει αξία εκεί πέρα έξω.

Αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι εάν δώσεις αξία η επιχείρηση σου θα είναι μία κερδοφόρα επιχείρηση. Χρειάζεται και κάτι ακόμα..

[Παρακολούθησε το επιλέγοντας το video ή αν σου αρέσει περισσότερο, μπορείς να το διαβάσεις στην συνέχεια της οθόνης σου!]

Αναφορές για το επεισόδιο:

[Ο σκοπός μιας επιχείρησης δεν είναι απαραίτητα να παράγουν χρήματα. Ο σκοπός μιας επιχείρησης είναι να παράγει αξία εκεί πέρα έξω. Όμως ακόμα κι αυτό δεν αρκεί.. Χρειάζεται και κάτι ακόμα.. Υπάρχει Μια Εκπαίδευση Που Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Αναπτύξεις Την Επιχείρηση Σου! Ακολούθησε τον σύνδεσμο]

Σου άρεσε αυτό το επεισόδιο; Θέλω να σου ζητήσω να το μοιραστείς..

Να μοιραστείς όλα εκείνα τα συναισθήματα, τις σκέψεις, τις απορίες.. τις ενέργειες σου!

Το Blog μου, τα videos και τα podcasts είναι στη διάθεσή σου.

Διάβασε, παρακολούθησε, σχολίασε και μοιράσου ό,τι βρίσκεις ενδιαφέρον.

Αν λοιπόν αυτό το video έχει αξία για εσένα, βοήθησε να εξαπλώσουμε αυτό το μήνυμα..

 

webinar_online

 

Εάν θέλεις να ακούσεις το .mp3 κάνε κλικ εδώ

 

Συμπληρωματικά άρθρα:

Πώς θα ανακαλύψεις τι είναι πραγματικά σημαντικό για εσένα

Όνειρα ή Όνειρο.. | Πολλά ή Ένα.. | Μεγάλα ή Μικρά..

Το μυστικό για συναισθηματική ζωή και συναισθηματική ευεξία

Πώς θα ανακαλύψεις τι είναι πραγματικά σημαντικό για εσένα

Σε ότι αντιστέκεσαι στην ζωή αυτό δεν φεύγει, εμμένει και επιμένει

efta vimata epityxias

Σχετικές  συμβουλές για να εμπνευστείς: 

[Ακολούθησε τον Μανώλη στο Instagram για να βάλεις τόνους έμπνευσης στη ζωή σου]

epixeirisi

epixeirisi

epixeirisi

epixeirisi

 

Σενάριο video:

[Η συνέχεια είναι ολόκληρο το σενάριο από το video του Μανώλη Ισχάκη. Παρακαλώ να σημειώσεις ότι αυτό  το  επεισόδιο, όπως όλα τα videos που διαθέτει σε αυτό το blog ο Μανώλης είναι αυτοσχέδια - χωρίς σενάριο και χωρίς μοντάζ. Μαγνητοσκοπήθηκαν με την πρώτη. Ο σκοπός είναι  δια του παραδείγματος να μάθεις να είσαι ο εαυτός σου γιατί όπως και να είσαι, είσαι υπέροχος και οι άνθρωποι περιμένουν να εκφράσεις αυτό που είσαι. Αυτές οι εκπαιδεύσεις προσωπικής ανάπτυξης και επιτυχίας που βασίζονται στην αυθεντικότητα και σε στρατηγικές  υψηλής απόδοσης είναι πολύ δημοφιλείς όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλον τον κόσμο. Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις δωρεάν έμπνευση σε μορφή Podcast κάνοντας κλικ εδώ και σε μορφή video (Youtube) κάνοντας κλικ εδώ.

Είναι η επιχείρηση σου τοποθετημένη στον κατάλληλο κλάδο;

Πραγματικά, σήμερα, στις μέρες μας, στην εποχή της “κρίσης”, όχι μόνο στην Ελλάδα, ούτε μόνο στην Κύπρο, ούτε στην Αυστραλία, αλλά σε όλο τον κόσμο ενδεχομένως, μπορείς να κάνεις την επιχείρηση σου μια καλά κερδοφόρα επιχείρηση, μια επιχείρηση που θα σου δίνει χρήματα και χρόνο, για να μπορέσεις να ζήσεις μια αξιοπρεπέστατη ζωή;

Γιατί στο τέλος της ημέρας οι επιχειρήσεις τι είναι; Οι επιχειρήσεις δεν είναι τίποτε άλλο από οχήματα που μας κάνουν την ζωή πιο εύκολη. Και για κάποιους ανθρώπους είναι οχήματα που έχουν μετατραπεί από hobbies σε ένα μέσον για να τους οδηγήσει σε μια καλύτερη ζωή.

Ποιος είναι ο σκοπός των επιχειρήσεων;

Έτσι λοιπόν ο σκοπός των επιχειρήσεων δεν είναι απαραίτητα να παράγουν χρήματα. Ο σκοπός των επιχειρήσεων, και είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις, είναι να παράγει αξία εκεί πέρα έξω.

Είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις γιατί πολλές φορές πήγες σε ένα μαγαζί και δεν αγόρασες ποτέ γιατί δεν αισθάνθηκες καλά με αυτό το μαγαζί ή με τον άνθρωπο που σε εξυπηρέτησε ή με το όλο στήσιμο. Και κάποιες άλλες φορές μπορεί να αγόρασες κάτι, ακόμα κι αν δεν το έχεις απαραίτητα ανάγκη. Γιατί; Γιατί αισθάνθηκες πάρα πολύ καλά με τους ανθρώπους που σε εξυπηρετούσαν.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το #1 είναι να δίνουμε αξία στους ανθρώπους, στους πελάτες ή στους υποψήφιους πελάτες. Αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι εάν δώσεις αξία η επιχείρηση σου θα είναι μία κερδοφόρα επιχείρηση. Χρειάζεται και κάτι ακόμα.

Χρειάζεται να σκεφτείς εάν αυτό που έκανες τόσα χρόνια ή αν αυτό που σκέφτεσαι να κάνεις τώρα είναι κάτι το οποίο αυτή την στιγμή το θέλει ο κόσμος. Ότι και να κάνεις, χρειάζεται να δουλέψεις με τον εαυτό σου, που το κάνουν πάρα πολλοί επιχειρηματίες και μπράβο τους γιατί είναι το #1.

Η επιχείρηση μας είναι ο καθρέφτης του ποιοι είμαστε

Οι επιχειρηματίες είμαστε ο πυρήνας της επιχείρησης μας αλλά αν εμείς δεν είμαστε καλά τότε και η επιχείρηση μας δεν θα είναι καλά. Η επιχείρηση μας είναι ο καθρέφτης του ποιοι είμαστε.

Άλλοι λοιπόν κάνουν θεραπείες. Άλλοι κάνουν σεμινάρια Marketing. Προσλαμβάνουν γκουρού, experts, για να αναλάβουν την ανάπτυξη της επιχείρησης τους, αλλά η επιχείρηση αποτυγχάνει. Γιατί; Γιατί ένας πολύ βασικός παράγοντας είναι ο εξής: Το προϊόν ή η υπηρεσία που έχεις στα χέρια σου είναι κάτι το οποίο αυτή την εποχή μπορεί να καταναλωθεί απ' το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι; Είτε είναι θέμα χώρας, είτε είναι θέμα εποχής.

Είναι μία ερώτηση που πρέπει να απαντήσεις. Και αν δεν ξέρεις να την απαντήσεις τότε προσέλαβε ανθρώπους για να στην απαντήσουν. Είναι χίλιες φορές καλύτερο να κάνεις μια μικρή επένδυση σε αυτούς τους ανθρώπους παρά να περάσουν τα χρόνια και να πληρώσεις έτσι αυτό το κόστος.

Ποιος είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης;

Πολλοί άνθρωποι έχουμε ένα όραμα, θέλουμε να κάνουμε μια επιχείρηση. Λογικό. Όμως πολλές φορές ότι και να θέλεις να κάνεις πίσω από αυτό υπάρχει μια στρατηγική. Υπάρχει μια ιδέα. Υπάρχει μια φιλοσοφία. Που αν δεν την ξέρεις από το Α έως το Ω, τότε κατά πάσα πιθανότητα δεν έρχονται τα αποτελέσματα που θέλουμε.

Έτσι λοιπόν να θυμάσαι ότι το προϊόν ή η υπηρεσία που έχεις στα χέρια σου και το κατά πόσο μπορεί να αφομοιωθεί στην συγκεκριμένη εποχή, στην συγκεκριμένη χώρα που απευθύνεσαι, είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες. Για να μην σου πω ο πιο σημαντικός παράγοντας.

Έτσι λοιπόν δες τι έχεις, δες αν αυτό που έχεις είναι κάτι που το ζητάει και το έχει ανάγκη ο κόσμος, αν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτό, και συνέχισε. Αλλιώς χρειάζεται να αλλάξεις κατεύθυνση. Καλύτερα τώρα παρά αργότερα. Γιατί αν δεν το πάρεις εσύ απόφαση τώρα θα “σε αποφασίσει” η ζωή αργότερα.

Να θυμάσαι ότι είσαι υπέροχος, είσαι μοναδικός!

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο