Καλό marketing ή καλό προϊόν;

Τι χρειάζεται μια επιχείρηση για να πετύχει; Καλό marketing ή καλό προϊόν;

Επαναπρογραμμάτισε Το Μυαλό Σου..
Ενεργοποίησε Τη Ζωή Σου &
Ζήσε Ευτυχισμένος!!

Περίληψη:

Τι χρειάζεται μια επιχείρηση για να πετύχει; Καλό marketing ή καλό προϊόν;

Ζούμε σε μια εποχή που πρέπει το μυαλό μας να δουλεύει με χίλια. Πρώτον γιατί μπορεί να το κάνει, δεύτερον γιατί είναι ωραίο να δουλεύει το μυαλό με χίλια και τρίτον γιατί αν δεν το κάνει τότε θα υπάρχει πρόβλημα.

Αυτή την στιγμή που μιλάμε όλοι γνωρίζουμε πως οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να επιβιώσουν. Συνήθως υπάρχει μια παγίδα. Ποια είναι αυτή η παγίδα που πέφτουν οι περισσότερες επιχειρήσεις; Ή δεν έχουν καλό προϊόν ή δεν έχουν καλό marketing για να προωθήσουν το προϊόν τους.

Για ποιον λόγο όμως και τα δύο είναι πάρα πολύ σημαντικά;

[Παρακολούθησε το επιλέγοντας το video ή αν σου αρέσει περισσότερο, μπορείς να το διαβάσεις στην συνέχεια της οθόνης σου!]

Αναφορές για το επεισόδιο:

Σου άρεσε αυτό το επεισόδιο; Θέλω να σου ζητήσω να το μοιραστείς..

Να μοιραστείς όλα εκείνα τα συναισθήματα, τις σκέψεις, τις απορίες.. τις ενέργειες σου!

Το Blog μου, τα videos και τα podcasts είναι στη διάθεσή σου.

Διάβασε, παρακολούθησε, σχολίασε και μοιράσου ό,τι βρίσκεις ενδιαφέρον.

Αν λοιπόν αυτό το video έχει αξία για εσένα, βοήθησε να εξαπλώσουμε αυτό το μήνυμα..

Εάν θέλεις να ακούσεις το .mp3 κάνε κλικ εδώ
Συμπληρωματικά άρθρα:

Πωλητής: Αλήθεια, γεννιέται κάποιος πωλητής ή γίνεται;

Πώς μπορεί η ομάδα σου να οδηγηθεί δυναμικά στην επιτυχία

Εάν δεν προετοιμαστείς να αποτύχεις δεν θα γνωρίσεις τον εαυτό σου

Ποια είναι η ερώτηση που όταν απαντηθεί οδηγεί στην επιτυχία;

Μπορεί μια εργασία να γίνει γρηγορότερα με την μέγιστη απόδοση;

 

vimata_epityxias

Σχετικές  συμβουλές για να εμπνευστείς: 

[Ακολούθησε τον Μανώλη στο Instagram για να βάλεις τόνους έμπνευσης στη ζωή σου]

marketing

marketing

marketing

marketing

Σενάριο video:

[Η συνέχεια είναι ολόκληρο το σενάριο από το video του Μανώλη Ισχάκη. Παρακαλώ να σημειώσεις ότι αυτό  το  επεισόδιο, όπως όλα τα videos που διαθέτει σε αυτό το blog ο Μανώλης είναι αυτοσχέδια - χωρίς σενάριο και χωρίς μοντάζ. Μαγνητοσκοπήθηκαν με την πρώτη. Ο σκοπός είναι  δια του παραδείγματος να μάθεις να είσαι ο εαυτός σου γιατί όπως και να είσαι, είσαι υπέροχος και οι άνθρωποι περιμένουν να εκφράσεις αυτό που είσαι. Αυτές οι εκπαιδεύσεις προσωπικής ανάπτυξης και επιτυχίας που βασίζονται στην αυθεντικότητα και σε στρατηγικές  υψηλής απόδοσης είναι πολύ δημοφιλείς όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλον τον κόσμο. Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις δωρεάν έμπνευση σε μορφή Podcast κάνοντας κλικ εδώ και σε μορφή video (Youtube) κάνοντας κλικ εδώ

Τι χρειάζεται μια επιχείρηση για να πετύχει; Καλό marketing ή καλό προϊόν;

Ζούμε σε μια εποχή που πρέπει το μυαλό μας να δουλεύει με χίλια. Πρώτον γιατί μπορεί να το κάνει, δεύτερον γιατί είναι ωραίο να δουλεύει το μυαλό με χίλια και τρίτον γιατί αν δεν το κάνει τότε θα υπάρχει πρόβλημα.

Αυτή την στιγμή που μιλάμε όλοι γνωρίζουμε πως οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να επιβιώσουν. Συνήθως υπάρχει μια παγίδα. Ποια είναι αυτή η παγίδα που πέφτουν οι περισσότερες επιχειρήσεις; Ή δεν έχουν καλό προϊόν ή δεν έχουν καλό marketing  για να προωθήσουν το προϊόν τους.

Για ποιον λόγο και τα δύο είναι πάρα πολύ σημαντικά;

Ας ξεκινήσουμε να δούμε τι κάνει το καθ' ένα..

Το marketing θα φέρει τον πελάτη στην πόρτα της επιχείρησης σου. Και θα αγοράσει, γιατί το έπεισες ότι το προϊόν σου είναι πάρα πολύ καλό. Όμως εάν δεν έχεις ένα καλό προϊόν, στην ουσία είναι σαν να έχεις έναν κουβά τρύπιο που βάζεις πελάτες από πάνω αλλά από κάτω οι πελάτες αυτοί φεύγουν γιατί το προϊόν σου δεν είναι καλό.. Το αποτέλεσμα; Συνέχεια να είσαι στον αγώνα, να πληρώνεις marketers, να πληρώνεις διαφημιστές, να πληρώνεις την Google, το Facebook, τους Developers, SEO, να κάνεις διάφορες κινήσεις, καμπάνιες, κ.ο. Δεν δουλεύει αυτό.

Τώρα από την άλλη πλευρά του νομίσματος αν έχεις ένα τέλειο προϊόν αλλά δεν έχεις τον κατάλληλο τρόπο για να το επικοινωνήσεις με τους ανθρώπους σου τότε πάλι είναι πρόβλημα. Γιατί; Γιατί ποτέ κανένας δεν θα ξέρει ότι αυτό το προϊόν υπάρχει εκεί πέρα έξω. Δηλαδή μπορεί να έχεις κάτι πολύ ωραίο κι εγώ να μην το ξέρω ότι το έχεις. Πώς θα μπορούσα να το μάθω;

Αν θέλεις να πετύχεις..

Άρα λοιπόν εάν θέλεις να πετύχεις και να δημιουργήσεις μια αξιοπρεπέστατη επιχείρηση που να είναι μήνα με τον μήνα όλο και καλύτερη χρειάζεται να έχεις και τα δύο. Και ναι ξέρω, δεν θα έχει ανοδική πορεία συνέχεια αλλά θα κάνει κάποια σκαμπανεβάσματα η γραμμή ανάπτυξης όπως συμβαίνει σε όλες τις επιχειρήσεις και μετά θα έχει μια σταδιακή πορεία με μια ελαφριά τάση προς τα πάνω ή σταθερότητας. Και αυτό είναι τέλειο. Γιατί συνήθως υπάρχει πτωτική τάση. Γιατί; Για τον λόγο που προαναφέραμε: Γιατί πολλές φορές λείπει ένα από τα δύο.

Έτσι λοιπόν θέλω να σκεφτείς το εξής:

  • Απ' το μηδέν έως το δέκα εσύ πόσο ενθουσιασμένος είσαι με αυτό που δίνεις στους ανθρώπους σου; Αν δεν είσαι δέκα 100% βελτίωσε το.

  • Απ' το μηδέν έως το δέκα με τον τρόπο που έχεις στήσει την καμπάνια σου πόσο αποτελεσματική είναι; Την μετράς; Ξέρεις ακριβώς τι συμβαίνει;

Ας μιλήσουμε τώρα και σαν καταναλωτές και σαν υπάλληλοι.. 

Γιατί αυτό μας αφορά;

Αν λοιπόν είσαι υπάλληλος, και θέλεις να εξασφαλίσεις τα χρήματα σου, θέλεις να είσαι σίγουρος ότι θα πληρώνεσαι μήνα με τον μήνα, πρέπει να ξέρεις ότι η επιχείρηση στην οποία πας να εργαστείς έχει λογική και μπορεί να είναι κερδοφόρα. Γιατί αν η επιχείρηση δεν είναι κερδοφόρα κι εσύ δεν θα πληρώνεσαι αργά ή γρήγορα.

Άρα τι χρειάζεται; Χρειάζεται να αρχίσεις να βλέπεις στις επιχειρήσεις που πας να δουλέψεις αν έχουν υπόσταση. Έχουν ένα καλό προϊόν; Και ειδικά αν είσαι πωλητής. Έχουν ένα καλό προϊόν; Υπάρχει ένα καλό σύστημα που προωθεί αυτό το προϊόν έξω στην αγορά έτσι ώστε να υπάρχει μια επαναλαμβανόμενη μηνιαία κίνηση για να μπορεί να κάνει τζίρους η εταιρεία, για να μπορείς κι εσύ να πληρώνεσαι τέλος του μήνα, να έχεις λόγο, να έχεις ρόλο μέσα σε αυτό;

Πάντα υπάρχει επιλογή..

Και τώρα θα μου πεις “Μα, ρε συ Μάνο, με όλα αυτά που γίνονται έχω την επιλογή να ψάξω για όλα αυτά;” Η αλήθεια είναι ότι πάντα έχουμε την επιλογή αλλά επειδή έχουμε μοτίβα περιορισμών μέσα στον εγκέφαλο μας δεν μας επιτρέπει να την δούμε.

Τώρα, δεν σου λέω ότι είναι απλό, δεν σου λέω ότι είναι εύκολο, δεν σου λέω ότι αύριο θα βρεις πάρα πολλές εταιρίες, αλλά εάν θέλεις πραγματικά να είσαι όσο πιο σίγουρος θέλεις στην καριέρα σου ψάξε να βρεις εταιρίες οι οποίες έχουν υπόσταση. Ή τουλάχιστον ξεκίνα από αυτό.

Ας κλείσω λοιπόν πάλι απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες: Δες τι χρειάζεται να κάνεις για να βελτιώσεις την ποιότητα του προϊόντος και δες τι χρειάζεται να κάνεις για να βελτιώσεις τον τρόπο που επικοινωνείς το μήνυμα του προϊόντος σου. Και όλα θα πάνε υπέροχα.

Να θυμάσαι ότι είσαι υπέροχος!

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο