anisyxia

Πώς να Μειώσεις την Ανησυχία και να Γεμίσεις την Ζωή σου με Χαρά

anisyxia

Μείωσε την Ανησυχία και Απόλαυσε την Ζωή

Σου έχει συμβεί να κλείνεις τα μάτια σου και το μυαλό σου να φτιάχνει τα χειρότερα σενάρια;

Σου έχει συμβεί να μην μπορείς να κοιμηθείς από την ανησυχία;

Σου έχει συμβεί να γεμίζεις με άγχος για το κάθε τι;

Στις μέρες μας οι περισσότεροι άνθρωποι βασανίζονται από την ανησυχία σε σχεδόν καθημερινό επίπεδο. “Θα κάνει καλή εντύπωση το βιογραφικό μου ώστε να πάρω την δουλειά;”, “Κλείδωσα την πόρτα;”, “Έκλεισα τον θερμοσίφωνα;”, “Πλήρωσα τον λογαριασμό;”, “Θα προλάβω το τρένο;” κ.ο.

Σου θυμίζει κάτι; Αν ναι τότε αυτό το άρθρο σίγουρα σε ενδιαφέρει.

Η αυξημένη ανησυχία είναι μια δυσάρεστη αίσθηση που συνοδεύεται πολλές φορές από πονοκεφάλους, εφίδρωση, ταχυκαρδία κλπ

Το ενδιαφέρον είναι ότι στην πραγματικότητα οι περισσότερες από αυτές τις ανησυχίες είναι περιττές.

Ας δούμε όμως παρακάτω κάποια πράγματα για την ανησυχία, πώς επηρεάζει την ζωή μας και πώς μπορούμε να την μειώσουμε ώστε να γεμίσουμε την ζωή μας με χαρά.

Έτσι Σταμάτησα να Σαμποτάρω τον Εαυτό μου και να μην Χάνω τον Χρόνο μου. Δες την Μέθοδο που Ακολούθησα. Κλικ ΕΔΩ

Αυξημένη ανησυχία; Αυξημένη δημιουργικότητα

Σε μια έρευνα που έγινε πριν από λίγα χρόνια, ανακάλυψαν ότι άνθρωποι με αυξημένο άγχος και ανησυχία τείνουν να είναι περισσότερο δημιουργικοί. Αυτό τι σημαίνει; Σημαίνει ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν καταφέρει έχουν καταφέρει να μετατρέψουν την ανησυχία τους σε δημιουργικότητα. Θα το έχεις ακούσει κι εσύ.. Υπάρχουν άνθρωποι με “ανήσυχο πνεύμα”. 

Πώς μας επηρεάζει η αυξημένη ανησυχία;

Υπερβολική επαγρύπνηση: Οι άνθρωποι με αυξημένη ανησυχία είναι σε συνεχή εγρήγορση για πιθανή απειλή. Είναι επίσης επιφυλακτικοί με τους ανθρώπους γύρω τους και παρατηρούν ακόμα και τα μικρά πράγματα που συμβαίνουν γύρω τους.

Μειωμένη συγκέντρωση και αναποφασιστικότητα: Όταν οι ανησυχίες είναι πολλές, ο εγκέφαλος μας παρασύρεται σε αλλεπάλληλες σκέψεις και δεν επιτρέπει την εστίαση κάπου, την καθαρή σκέψη και την λήψη αποφάσεων.

Εστίαση στο πρόβλημα: Η ανησυχία έχει την τάση να κάνει τους ανθρώπους να εστιάζουν στα προβλήματα αντί για να εστιάζουν στις λύσεις.

Μείωση ανοσοποιητικού συστήματος: Οι συνεχείς ανησυχίες μειώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα με αποτέλεσμα να μας κάνει πιο επιρρεπείς σε λοιμώξεις.

Αϋπνία: Όταν οι ανησυχίες γεμίζουν το μυαλό μας πολλές φορές χάνουμε τον ύπνο μας και καταλήγουμε να στριφογυρίζουμε στο κρεβάτι.

Πώς μπορείτε λοιπόν να μειώσεις την ανησυχία και να γεμίσεις την ζωή σου με χαρά;

ευτυχία

Γράψε τις ανησυχίες σου

Κάθε φορά που ανησυχείς κατέγραψε τα προβλήματα που σε ενοχλούν και πιθανές λύσεις. Προσοχή όμως: Θα το κάνεις με έναν πολύ συγκεκριμένο τρόπο. Θα γράφεις χωρίς διακοπή για περίπου 3 λεπτά. Δεν χρειάζεται να οργανώσεις τις σκέψεις σου, απλά γράψε όλες τις σκέψεις που σου έρχονται στο μυαλό.

Με τη μετατροπή των σκέψεων σε κάτι συγκεκριμένο μέσω γραφής, μπορείς να μειώσεις την ανησυχία και τους φόβους από το μυαλό σου. Επίσης, η σκέψη για περισσότερες λύσεις σε βοηθάει να στρέψεις την προσοχή σου σε ένα καλό αποτέλεσμα και να σταματήσεις να εστιάζεις στο πρόβλημα.

Εστίασε στο εξωτερικό περιβάλλον

Στρέψε την προσοχή σου σε κάτι άλλο, πέρα από τις ανησυχίες. Κοίταξε γύρω σου. Συγκεντρώσου στο φαγητό σου την ώρα που τρως, στο βιβλίο που διαβάζεις, στην ταινία που βλέπεις, στην συζήτηση με ένα φίλο σου.. Οτιδήποτε κι αν κάνεις να είσαι εκεί παρόν.

Ένα περιπλανώμενο μυαλό συνήθως δημιουργεί αρνητικές σκέψεις και οι περισσότερες ανησυχίες αφορούν πράγματα και καταστάσεις που δεν συμβαίνουν συνήθως ποτέ. Αν ελέγξεις τις σκέψεις σου στα πραγματικά γεγονότα και όχι στα πράγματα που φαντάζεσαι ότι μπορούν να συμβούν θα σε βοηθήσει να ζήσεις και να απολαύσεις το παρόν.

Αξιολόγησε τις ανησυχίες σου

Αφού καταγράψεις όπως είπαμε και παραπάνω τις ανησυχίες σου, αξιολόγησε τες σαν να μην αφορούν εσένα αλλά κάποιον άλλον. Δες τες με μια ουδέτερη οπτική.

  • Υπάρχουν ενδείξεις που σου δείχνουν αν οι ανησυχίες αυτές είναι αληθινές ή αν είναι ψευδείς;

  • Μπορείς να εξετάσεις αυτή την κατάσταση πιο θετικά και πιο ρεαλιστικά;

  • Ποια είναι η πιθανότητα αυτή η ανησυχία να συμβεί;

  • Πόσο μπορεί αυτή η ανησυχία να σε βλάψει;

Δες με μία αντικειμενική ματιά τις ανησυχίες σου. Θα δεις ότι θα σε βοηθήσει να καταφέρεις να τις μειώσεις και να απολαύσεις την ζωή γεμίζοντας την με χαρά, με ευτυχία.

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Συμπληρωματικά άρθρα και Video:

Η ΕΥΤΥΧΙΑ είναι θέμα απόφασης! Μάθε ΠΩΣ?

Μερικές συνήθειες που θα κάνουν την ζωή σου να αλλάξει προς το καλύτερο

Πώς επηρεάζεται η υγεία σου από το άγχος και την ανησυχία

eytyxia

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο