Κρίση Πανικού


Τι είναι κρίση πανικού και τι μπορείς να κάνεις;

Η κρίση πανικού είναι μια αιφνίδια περίοδος έντονου άγχους, ψυχολογικής διέγερσης, φόβου, στομαχικών διαταραχών και αδιαθεσίας που σχετίζεται με μια ποικιλία σωματικών και νοητικών συμπτωμάτων. Υπολογίζεται ότι μέχρι 4% του πληθυσμού υποφέρει από σοβαρές και συχνές κρίσεις πανικού ενώ στις γυναίκες η πάθηση είναι δύο έως τρεις φορές συχνότερη σε σύγκριση με τους άνδρες. Η εμφάνιση των επεισοδίων τυπικά είναι απότομη, ενώ μπορεί να μην υπάρχει κάποια συγκεκριμένη αιτία, ωστόσο υπάρχουν και οι κρίσεις πανικού που εμφανίζονται πάντοτε κάτω από συγκεκριμένες καταστάσεις (π.χ. όταν κάποιος είναι σε κάποιο μέρος με πολύ κόσμο-αγοραφοβία) ενώ πολλές φορές ο φόβος ότι θα επέλθει μια κρίση πανικού, είναι ικανός από μόνος του να προκαλέσει τα συμπτώματα της κρίσης.

Οι κρίσεις πανικού επηρεάζουν τον κάθε άνθρωπο διαφορετικά. Άτομα που έχουν βιώσει στο παρελθόν κάποια κρίση πανικού μπορούν μερικές φορές να “αντέξουν” την κρίση χωρίς να παρουσιάσουν εξωτερικά συμπτώματα, ενώ σε αντίθεση άτομα που βιώνουν την κρίση για πρώτη φορά μπορεί να πιστέψουν πως παθαίνουν έμφραγμα ή νευρικό κλονισμό.

Τι μπορείς να κάνεις εάν έχεις κρίση πανικού ή τι θα μπορούσες να συμβουλεύσεις ένα αγαπημένου σου πρόσωπο που παθαίνει κρίσεις πανικού.

Ο καλύτερος τρόπος για να την αντιμετωπίσεις είναι με το NLP Life Coaching. Εάν για κάποιο λόγο δεν νιώθεις έτοιμος να κάνεις μια ριζική αλλαγή τώρα στη ζωή σου τότε ακολούθησε τα παρακάτω βήματα :

Βήμα 1

Χαλάρωσε

Πάρε βαθιές και αργές, ολοκληρωμένες αναπνοές.  Ηρέμησε τον εαυτό σου, υπενθυμίζοντας του ότι είναι μια κρίση όπως όλες τις άλλες και τίποτα δεν θα συμβεί παραπάνω. Συνέχισε ν’ αναπνέεις αργά, βαθιά και ολοκληρωμένα. Συνέχισε ν’ αναπνέεις έτσι, γιατί χαλαρώνει το σώμα και είναι το πρώτο βήμα για την αντιστροφή της απελευθέρωσης της αδρεναλίνης

Βήμα 2

Σταμάτα τις αρνητικές σκέψεις

Σταμάτα τις αρνητικές σκέψεις φωνάζοντας STOP! Φώναξε πραγματικά, δυνατά μέσα στο κεφάλι σου. Κάνοντας αυτό, σταματάς το σήμα κινδύνου που έχει στείλει το μυαλό σου στους αδένες που εκκρίνουν την αδρεναλίνη. Κάντο με πυγμή και δύναμη.

Βήμα 3

Θετική δήλωση

Η αντιμετώπιση της δήλωσης, πρέπει να είναι μια θετική δήλωση πολύ πιο ισχυρή απ’ ότι η  καταστροφική κατάσταση που έχεις δημιουργήσει στον εαυτό σου . Αντικαταστήστε την αρνητική σκέψη με θετική . Επίλεξε μια δήλωση που να αντιμετωπίζει την αρνητική σκέψη.

Τώρα ήρθε η στιγμή για μια δυνατή θετική κατάσταση. Δυο φορές πιο δυνατή από την αρνητική. Μόλις πεις STOP δυνατά, μετά θυμήσου μια φορά που ήσουν απόλυτα ήρεμος.  Μπες μέσα στην κατάσταση δες, άκου και νιώσε τα συναισθήματα της ηρεμίας.
Βήμα 4

Αποδέξου τα συναισθήματα σου και παρατήρησε τα…

Αυτός είναι ένας απλός και αποτελεσματικός τρόπος που μπορείς να ελαφρύνεις τα συμπτώματα της κρίσης πανικού ή ακόμη και να τα εξαφανίσεις!

Να θυμάσαι ότι όπως εσύ την δημιουργείς – Ποιος δίνει σήμα στον εγκέφαλο σου ότι θα συμβεί αυτό ή το άλλο; – έτσι ακριβώς εσύ μπορείς να τη σταματήσεις!

Εάν για κάποιο λόγο δεν έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα μπορείς να ζητήσεις τη βοήθεια ενός Master NLP Life Coach!

Γράψε τη γνώμη σου

2 Σχόλια

    Αφήστε το μήνυμά σας

    * Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο