Μερικές συνήθειες που θα κάνουν την ζωή σου να αλλάξει προς το καλύτερο

Μερικές συνήθειες που θα κάνουν την ζωή σου να αλλάξει προς το καλύτερο

Όλοι οι άνθρωποι ανά διαστήματα κάνουμε έναν απολογισμό για όλα αυτά που κάναμε, αν θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα, και τι αποτελέσματα έφεραν ή θα μπορούσαν να φέρουν στην ζωή μας.

Μία τέτοια περίοδος είναι και η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών. Οι άνθρωποι βρίσκουν τον χρόνο να χαλαρώσουν από τους ξέφρενους ρυθμούς της καθημερινότητας και να αναρωτηθούν τι θα μπορούσαν να αλλάξουν για να κάνουν την ζωή τους καλύτερη, περισσότερο ήρεμη και ευτυχισμένη. Είναι μια περίοδος που οι άνθρωποι θέτουν νέους στόχους. Που βλέπουν νέες προοπτικές.. Που κάνουν νέα όνειρα.. Είναι μια περίοδος ανανέωσης.

Κάποιο θέλουν να βελτιώσουν τις διατροφικές τους συνήθειες. Κάποιοι άλλοι να γυμνάζονται περισσότερο. Άλλοι να έχουν περισσότερα χρήματα.. Ή να ζήσουν έναν μεγάλο έρωτα! Ότι κι αν είναι αυτό που επιθυμεί ο κάθε άνθρωπος ένα είναι σίγουρο.. Είναι δυνατόν και μπορεί να τα καταφέρει.

Ότι κι αν είναι αυτό που εσύ επιθυμείς.. Είναι δυνατόν και μπορείς να τα καταφέρεις!

efta vimata epityxias

Μέσα από τις διακοπές οι άνθρωποι γεμίζουν ενέργεια και επιστρέφουν με όρεξη και μια αγκαλιά από στόχους και νέα ξεκινήματα!

Παρακάτω θα βρεις κάποιες μικρές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να κρατήσεις αυτή την ενέργεια και να φέρεις όλο και πιο κοντά τα όνειρα και τους στόχους σου.

1. Άλλαξε διατροφικές συνήθειες

Είτε είναι ένας από τους στόχους σου η βελτίωση των διατροφικών συνηθειών σου, είτε όχι, ένα είναι σίγουρο: Αυτή η αλλαγή θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις την ενέργεια σου και την καθαρή σκέψη σου ώστε να πετύχεις ότι επιθυμείς.

Να θυμάσαι ότι η σωστή διατροφή δεν βοηθάει μόνο την καλή σωματική μας υγεία αλλά και την πνευματική. Άγχος, stress, κατάθλιψη, εξάντληση μπορούν να “εξαφανιστούν” με μια ολοκληρωμένη και σωστή διατροφή.

Άλλωστε όπως είχε πει και η Βιρτζίνια Γουλφ “Κανείς δεν μπορεί να σκεφτεί σωστά, να αγαπήσει σωστά και να κοιμηθεί σωστά αν δεν έχει φάει σωστά”

Έρευνες έχουν δείξει ότι η σωστή διατροφή μπορεί να αυξήσει το IQ, να βελτιώσει την ψυχική διάθεση και να ελαττώσει τον ρυθμό γήρανσης του εγκεφάλου μας.

Βάλε λοιπόν στο πρόγραμμα σου μια πιο σωστή διατροφή και θα δεις την ζωή σου, την ενέργεια σου, την διάθεση σου και τα αποτελέσματα σου να αλλάζουν προς το καλύτερο.

2. Ασκήσου περισσότερο

Μια συνήθεια που έχει επίσης πολύ καλά αποτελέσματα στην ζωή μας είναι η άσκηση. Μπορείς να κάνεις κάποιες ασκήσεις στο σπίτι σου ή να πας σε ένα γυμναστήριο.. Σίγουρα βοηθάει. Αλλά αυτό που έχω να σου προτείνω είναι να βγεις και να ασκηθείς έξω.. Η άσκηση στο εξωτερικό περιβάλλον σε βοηθάει τόσο σωματικά όσο και πνευματικά καθώς το εξωτερικό περιβάλλον σε οδηγεί να προσλαμβάνεις συνέχεια διάφορα ερεθίσματα και να είναι το μυαλό σου σε εγρήγορση.

Μπορείς να επιλέξεις να ασκηθείς κάνοντας περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι, τένις .. Οτιδήποτε νιώθεις πως σου ταιριάζει. Το σώμα σου με αυτή την νέα συνήθεια θα αποκτήσει ενέργεια, δύναμη, αντοχή και υγεία.

Επιπλέον έρευνες έχουν δείξει ότι η άσκηση επηρεάζει το μυαλό με τέτοιο τρόπο που θωρακίζεται η μνήμη και η ικανότητα της σκέψης. Θα δεις πως θα σε βοηθήσει να σκέφτεσαι τα πράγματα πιο καθαρά και όλες οι σκέψεις σου να μπαίνουν σε μία τάξη.. Τα συναισθήματα σου να μπαίνουν σε τάξη.. Η ζωή σου να μπαίνει σε τάξη!

3. Διάβασε βιβλία

Διαβάζοντας ένα βιβλίο, οποιοδήποτε βιβλίο, τα οφέλη είναι τόσο πολλά που δεν τα έχεις καν φανταστεί. Το διάβασμα δημιουργεί κριτική σκέψη αλλά επίσης επιδρά θετικά και στην ψυχολογία σου καθώς σε βοηθάνε να αποκτήσεις κάτι πολύ σημαντικό.. Ενσυναίσθηση.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το διάβασμα δημιουργεί μεγαλύτερη εγκεφαλική δραστηριότητα καθώς βελτιώνει τις διασυνδέσεις που κάνεις στο μυαλό σου και σε κρατά σε εγρήγορση όχι μόνο κατά την διάρκεια της μελέτης αλλά και μετά.

Το πιο σημαντικό όμως, το οποίο παρατηρείται κατά την ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων, είναι ότι διαπιστώθηκε πως ένα μέρος τους εγκεφάλου ενεργοποιείται κατά την ανάγνωση ενός βιβλίου. Αυτό το τμήμα του εγκεφάλου που ενεργοποιείται είναι αυτό που συνδέει την πνευματική με την σωματική αίσθηση. Με απλά λόγια είναι το τμήμα του εγκεφάλου που σε βοηθά να νιώθεις αυτό που νιώθει ο ήρωας του βιβλίου. Αναπτύσσεται λοιπόν η ενσυναίσθηση. Έχει παρατηρηθεί άλλωστε ότι όσοι διαβάζουν πολλά λογοτεχνικά βιβλία μπορούν να αναγνωρίζουν καλύτερα τα συναισθήματα των άλλων.

Έτσι θέλω να σε ρωτήσω το εξής: Πόσο θα άλλαζε η ζωή σου αν εξασκούσες μέσα από το διάβασμα την κριτική σου σκέψη και την ενσυναίσθηση; Μήπως ήρθε η ώρα να αποκτήσεις μια ακόμα καλή συνήθεια;

Όποιον στόχο κι αν βάλεις στην ζωή σου οι παραπάνω συνήθειες θα σε βοηθήσουν να τον πετύχεις ακόμα πιο γρήγορα!

Είσαι υπέροχος!

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Συμπληρωματικά άρθρα και Video:

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω όταν κάποιος με διακόπτει;

Ότι κι αν θέλεις να κάνεις χρειάζεται να βγαίνει από μέσα σου

Συνειδητότητα: O #1 παράγοντας που καθορίζει την ζωή σου

Εάν θέλεις να μάθεις τις τεχνικές του νευρογλωσσικού προγραμματισμού ~ NLP όπως διδάσκονται στο American board of NLP και να γίνεις ο coach του εαυτού σου τότε κάνε κλικ εδώ
anakaliptontas

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο