15 τρόποι για να μειώσεις το στρες και το άγχος

15 τρόποι για να μειώσεις το στρες και το άγχος

Είτε το γνωρίζεις είτε όχι, η αντίδραση σου στα γεγονότα της ζωής, είναι και αυτή που την καθορίζει.  Εδώ είναι 15 εύκολοι τρόποι που μπορείς  κάνεις έτσι ώστε να μετριάσεις το άγχος και το στρες σου.

 

  1. Κάνε μια βόλτα έξω

Απόλαυσε τον ήλιο! Μελέτες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη D & ηλιοφάνεια μπορεί να ενισχύσει τη διάθεση σου και να βοηθήσει την ψυχολογία σου. Η φύση έχει έναν τρόπο ενισχύσει  την πίστη σου στη ζωή και την διασύνδεση σου με τον κόσμο.

  1. Κράτα «σημειώσεις καθημερινής μαγείας»

Σημείωσε τα γεγονότα «συμπτώσεις» που συμβαίνουν γύρω σου. Γίνε ενήμερος για όλα εκείνα που δεν έχεις παρατηρήσει λόγω των καθημερινών περισπασμών της ζωής. Κατέγραψε τα,  κάθε μέρα και θα αρχίσουν να εμφανίζονται ως δια μαγείας.

  1. Αναπνεύστε

Φαίνεται τόσο προφανές, αλλά όταν κυριεύεσαι από στρες και άγχος, η αναπνοή σου γίνεται πιο επιφανειακή. Οι αργές  βαθιές αναπνοές κοιλιάς μπορούν να τονώσουν και να χαλαρώσουν πλήρως το σώμα.

  1. Ασκήσου

Η άσκηση απελευθερώνει από το σώμα ενδορφίνες, η οποίες βοηθούν στην απομάκρυνση της έντασης και να θεραπεύουν φυσικά  το σώμα σου. Προκαλούν επίσης μια αύξηση της ροής του αίματος προς τα ζωτικά όργανα και στον εγκέφαλο. Αυτό βοηθά να χαλαρώσει τους μυς σου και καθαρίζει τον οργανισμό σου, από ορμόνες του στρες, αδρεναλίνης και κορτιζόλης.

  1. Πιες περισσότερο νερό

Είναι σημαντικό να κρατάς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο, ειδικά αν σκεφτείς οτι αποτελείσαι από 60% νερό. Ακόμα και 2% αφυδάτωση να έχεις, μπορεί να σου παρουσιάσει  συμπτώματα παρόμοια με το άγχος.

  1. Απέφυγε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ζωικά λίπη και ζάχαρη.

Όταν ο εγκέφαλος σου εντοπίζει ένα κίνδυνο ή απειλή, προκαλεί την αντίδραση «μάχης ή φυγής» που σε φέρνει σε κατάσταση ίδια όπως το στρες, το άγχος, ή κατάθλιψη. Ο οργανισμός για να ξεπεράσει αυτήν την κατάσταση, ζητάει τροφές πλούσιες σε λίπος και ζάχαρη να μας «προστατεύσουν» από τον κίνδυνο. Αυτό όμως φέρνει  το αντίθετο αποτέλεσμα, και κατ΄επέκταση  παρατείνεις  το στρες, το άγχος και τη κατάθλιψη.

 

  1. Πιες ροφήματα

Η βαλεριάνα και τα βιολογικά τσάγια μπορούν να είναι πολύ χρήσιμα. Πράσινα φύλλα τσαγιού περιέχουν Theanine μια φυσική ουσία που μειώνει το άγχος. Τσάι με χαμομήλι και λεμονόχορτο μπορεί να είναι πολύ χαλαρωτικό, ιδίως πριν από το κρεβάτι.

  1. Βρες βοήθεια

Βρες  ένα φίλο για να μοιραστείς τα αληθινά συναισθήματα σου, βρείτε υποστήριξη, και να πάρετε την καθημερινή έμπνευση, καθοδήγηση, και κίνητρο.

  1. Άκου μουσική

Δώσε έμφαση σε μουσική που σε κάνει να χαμογελάς ή σε κάνει να θες να χορέψεις. Απέφυγε τα τραγούδια που σου προκαλούν θλίψη και σε κάνουν να αναπολείς.

  1. Διαλογίσου

Κάθε είδος διαλογισμού, γίνεται καθημερινά για 5-20 λεπτά, μία φορά ή δύο φορές την ημέρα και είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος μείωσης του άγχους που ξέρω.  Για περισσότερη βοήθεια για να ξεκινήσεις, επικοινώνησε μαζί μου.

  1. Χαμογέλα και γέλα

Είναι πολύ δύσκολο να σε πάρει από κάτω όταν χαμογελάς. Τα χαμόγελα και τα γέλια είναι φυσικά αντικαταθλιπτικά.

  1. Βελτίωσε την στάση του σώματός σου

Το άγχος, το στρες και η κατάθλιψη σε κάνουν να σφίγγεις όλους τους μυς. Βελτίωσε της την στάση του σώματος σου και θα σε βοηθήσει να στείλεις σήματα χαλάρωσης στον εγκέφαλο σου. Ακούμπησε και ίσιωσε την πλάτη σου στον τοίχο.

  1. Δοκίμασε δραστηριότητες που καλλιεργούν το μυαλό και το σώμα σου

Γιόγκα, Tai Chi, Pilates, αλλά και πολεμικές τέχνες ως Κουνγκ Φου / Καράτε / Tae Kwon Do μπορεί να είναι πάρα πολύ ικανοποιητικά και να παρέχουν εργαλεία για να μπορείς να επικεντρωθείς και να διαχειριστείς το άγχος.

 

Να σου θυμίσω πως θα χαρώ να μοιραστείς μαζί μου τις σκέψεις σου από κάτω στα σχόλια.

 

Κάνε κλικ στο τίτλο που σου αρέσει περισσότερο:

Γιατί πρέπει να βάζουμε στόχους   

Πώς θα εξασφαλίσεις τη συναισθηματική σου ευεξία 

Πώς θα βγάλεις το άγχος από τη ζωή σου

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο