Πώς να ζήσεις μια υπέροχη ζωή, περιορίζοντας τις ανησυχίες

Πώς να ζήσεις μια υπέροχη ζωή, περιορίζοντας τις ανησυχίες

Υπάρχουν στιγμές όπου έντονη ανησυχία και άσχημες/αρνητικές σκέψεις παγιδεύουν το μυαλό.

Το οδηγούν στα χειρότερα σενάρια που θα μπορούσαν να συμβούν, μπλοκάροντας την καθαρή σκέψη και την αντίστοιχη ενέργεια.

Λες και φαντάζει πιο “εύκολο” να δημιουργούμε ανήσυχες σκέψεις παρά πιο θετικές

Σου έχει συμβεί να φεύγεις από το σπίτι και να γεμίζεις με ανησυχία αν έβγαλες το σίδερο από την πρίζα ή αν έκλεισες τον θερμοσίφωνα ή αν κλείδωσες την πόρτα σου φεύγοντας από το σπίτι;

Ανησυχίες! Ανησυχίες που οι περισσότερες από αυτές, μπορεί να και είναι περιττές.

Υπάρχει όμως κάτι που ίσως δεν το ξέρεις σε σχέση με τις ανησυχίες..

Πριν από λίγα χρόνια έγινε μία έρευνα τα αποτελέσματα της οποίας έδειξαν ότι οι άνθρωποι με ανησυχίες τείνουν να είναι πιο δημιουργικοί. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να γεμίσει κάποιος με ανησυχίες!

Ναι μεν οι ανησυχίες ενισχύουν την δημιουργικότητα των ανθρώπων αλλά εκτός από δημιουργικότητα οι ανησυχίες είναι και αυτές που προκαλούν και έντονο άγχος.

Οι υπερβολικές ανησυχίες οδηγούν σε λανθασμένο τρόπο σκέψης

Οι άνθρωποι με υπερβολικές ανησυχίες χρησιμοποιούν την φαντασία και τις σκέψεις τους με λάθος τρόπο.

Τείνουν να θέτουν την δημιουργικότητά τους στο να δημιουργεί προβλήματα παρά στο να τα επιλύουν, εστιάζοντας περισσότερο στο μέλλον.

Επίσης, είναι φορές όπου οι άνθρωποι με ανησυχίες προσπαθούν να μαντέψουν τις σκέψεις των άλλων, κάτι που όμως δεν είναι εύκολο και σπάνια λειτουργεί.

Αποτέλεσμα; Καταλήγουν να έχουν περισσότερη ανησυχία και παράλληλα να δημιουργούνται παρεξηγήσεις και παρερμηνείες.

Πολλοί άνθρωποι με υπερβολικές ανησυχίες πιστεύουν ότι είναι δύσκολο ή ακατόρθωτο να αλλάξουν αυτή τη συνήθεια και επιλέγουν να αφήσουν το πρόβλημα αυτό άλυτο.

Αν είσαι κι εσύ ένας από αυτούς τους ανθρώπους και σκέφτεσαι με αυτόν τον τρόπο χρειάζεται να αλλάξεις αυτές τις σκέψεις όσο πιο γρήγορα μπορείς

Γιατί η υπερβολική ανησυχία επηρεάζει τόσο την ψυχική όσο και την σωματική σου υγεία!

Και θα καταλάβεις στη συνέχεια τι εννοώ ακριβώς.

webinar_online

Ποιο είναι το κόστος που έχει η υπερβολική ανησυχία στην ψυχική και σωματική μας υγεία;

1. Υπερβολική επαγρύπνηση.

Εξαιτίας των έντονων και επαναλαμβανόμενων ανησυχιών του, ένας άνθρωπος, καταλήγει να είναι συνεχώς επιφυλακτικός για πιθανές απειλές (που μπορεί να μην γίνουν ποτέ).

2. Μειωμένη συγκέντρωση και αναποφασιστικότητα.

Το μυαλό μας παγιδεύεται από την υπερβολική ανησυχία και παρασύρεται σε έναν αλλεπάλληλο καταιγισμό σκέψεων.

Αποτέλεσμα; Χάνεται η συγκέντρωση και η εστίαση των σκέψεων και δεν μπορούμε να σκεφτούμε καθαρά ώστε να λάβουμε τις σωστές αποφάσεις, με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε σε στασιμότητα.

3. Εμμονή στα προβλήματα

Οι ανησυχίες δημιουργούν μια εμμονή και εστίαση στα προβλήματα και στην δημιουργία προβλημάτων παρά στην επίλυση αυτών.

4. Μείωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος

Οι συνεχείς ανησυχίες μειώνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα! Μας καταβάλλουν και μας κάνουν πιο επιρρεπή σε διάφορες αρρώστιες, λοιμώξεις και σωματικές αδυναμίες.

5. Αϋπνία

Η ανησυχία προκαλεί αϋπνία. Γυρνάνε στο μυαλό μας αλλεπάλληλες σκέψεις με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτό να έχουμε ένα υγιή και γαλήνιο ύπνο.

Ποιος είναι ο τρόπος να σταματήσεις τις ανησυχίες και να τις αποβάλλεις από την ζωή και την καθημερινότητα σου;

Κατέγραψε τις ανησυχίες σου

Κάθε φορά που αντιλαμβάνεσαι στον εαυτό σου να γεμίζει με ανησυχίες, κατέγραψε τα προβλήματα και τις σκέψεις που σε απασχολούν και δίπλα ακριβώς πιθανές λύσεις.

Κάντο αυτό χωρίς διακοπή μέσα σε 3 λεπτά. Δεν χρειάζεται να οργανώσεις τις σκέψεις σου, απλώς γράψε ότι σου έρχεται στο μυαλό.

Γιατί; Γιατί συνήθως οι αφηρημένες και διφορούμενες σκέψεις είναι αυτές που σε κάνουν να ανησυχείς πολύ.

Αν μετατρέψεις αυτές τις αφηρημένες σκέψεις σε συγκεκριμένες μέσω της καταγραφής θα μπορείς να βγάλεις τις ανησυχίες και τους φόβους από το μυαλό σου.

Επίσης, η εστίαση στην επίλυση προβλημάτων θα σε βοηθήσει να στρέψεις τις σκέψεις σου προς το αποτέλεσμα μετά την επίλυση, παρά στο ίδιο το πρόβλημα.

Εστίασε στο εξωτερικό περιβάλλον αντί να παγιδεύεσαι στις εσωτερικές σου σκέψεις

Όταν το μυαλό σου είναι γεμάτο ανησυχίες χρειάζεται να στρέψεις για λίγο της προσοχή σου σε κάτι άλλο και μετά να ξαναμπείς και να βάλεις σε τάξη τις σκέψεις σου. Άλλαξε την εστίασή σου.

Ρίξε μια ματιά γύρω σου και εστίασε σε κάτι που υπάρχει στο εξωτερικό σου περιβάλλον. Συγκεντρώσου σε αυτό και παρατήρησε όλες τις λεπτομέρειες του. Για παράδειγμα, αν επιλέξεις να εστιάσεις σε ένα δέντρο παρατήρησε πόσο ψηλό είναι, τον κορμό του, τα φύλλα του, την κίνηση του, τον ήχο του κλπ.

Γιατί; Γιατί σύμφωνα με έρευνες έχει αποδειχτεί ότι ένα μπερδεμένο και παγιδευμένο σε σκέψεις και ανησυχίες μυαλό, είναι ένα δυστυχισμένο μυαλό.

Ένα μπερδεμένο μυαλό συνήθως δημιουργεί αρνητικές σκέψεις καθώς επίσης οι περισσότερες ανησυχίες του είναι αυτοδημιούργητες.

Το να βάλεις το μυαλό σου στην διαδικασία επεξεργασίας υπαρκτών πραγμάτων και όχι καλπάζουσες σκέψεις μέσα σε ένα φανταστικό πλαίσιο για το τι θα συμβεί στο μέλλον μπορεί να σε βοηθήσει να ζήσεις στο παρόν. Στο τώρα.

Εντόπισε τις παράλογες ανησυχίες

Κατέγραψε τις ανησυχίες σου και αναρωτήσου βγαίνοντας λίγο από αυτή την κατάσταση και βλέποντας την σαν να σου την περιέγραφε κάποιος άλλος.

  • Υπάρχουν αποδείξεις που να υποστηρίζουν αυτή τη σκέψη ότι είναι αληθινή ή ψευδής;
  • Υπάρχει τρόπος να εξεταστεί η κατάσταση αυτή πιο θετικά και ρεαλιστικά;
  • Ποια είναι η πιθανότητα οι ανησυχίες σου να συμβούν πραγματικά;

Γιατί; Ως άνθρωποι, είμαστε ευάλωτοι και γεμίζουμε με την πεποίθηση ότι οι παράλογες σκέψεις μας είναι αληθινές.

Αυτό όμως δεν συμβαίνει τις περισσότερες φορές.

Και για την ακρίβεια σπάνια συμβαίνουν οι περισσότερες από τις ανησυχίες που έχουμε. Αυτό κάνει αυτομάτως τις περισσότερες από τις ανησυχίες μας περιττές με αποτέλεσμα να είναι απόλυτη η ανάγκη να μπορούμε έγκαιρα και πριν παγιδευτούμε σε σκέψεις, άγχος και πανικό να διακρίνουμε ποιες είναι οι σοβαρές ανησυχίες και ποιες όχι.

Την αξία σου την ξέρεις καλύτερα από τον καθένα και αυτό είναι κάτι που καμία απόρριψη δεν μπορεί να σου στερήσει.

Πάρε τον έλεγχο των σκέψεων σου ~ Πάρε τον έλεγχο της ζωής σου.

Νιώσε ~ Σκέψου ~ Δράσε

Να θυμάσαι πως είσαι μοναδικός! Είσαι υπέροχος!

[Εφόσον διάβασες ή βρήκες κάτι ενδιαφέρον σε αυτό το άρθρο, θα σου ζητήσω να το μοιραστείς! Κάνε share και βοήθησε να διαδώσουμε το μήνυμα.. ]

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Συμπληρωματικά άρθρα:

Πώς να απομακρύνεις τις αρνητικές σκέψεις από την ζωή σου

Πώς μπορείς να κάνεις ευκολότερη την λήψη αποφάσεων;

Τι είναι αυτό στο οποίο κάνεις πρακτική κάθε μέρα

Εάν θέλεις να βελτιώσεις τις σχέση με τον εαυτό σου, τον σύντροφό σου, τα παιδιά σου, τους ανθρώπους γύρω σου. Εάν θέλεις να βελτιώσεις τα οικονομικά σου και να πετύχεις τους στόχους που έχεις βάλει στη ζωή σου, τότε θα αγαπήσεις αυτό το πρόγραμμαΜάθε περισσότερα κάνε κλικ εδώ

Επιτυχία σημαίνει μετρήσιμα αποτελέσματα. Η γνώση είναι δύναμη!

2_online-week-courses-12200x667-1

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο