Πώς να απομακρύνεις τις αρνητικές σκέψεις από την ζωή σου

Πώς να απομακρύνεις τις αρνητικές σκέψεις από την ζωή σου

Οι αρνητικές σκέψεις έχουν γίνει μέρος της ζωής όλων μας. Για κάποιο λόγο, φαίνεται να είναι ευκολότερο να κάνουμε αρνητικές σκέψεις, παρά θετικές. Επιπλέον δεν είναι λίγες οι φορές που κάνουμε περισσότερες αρνητικές σκέψεις, ακόμα και από όσο αντέχουμε.

Πολύ σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η συναισθηματική μας κατάσταση η διάθεση μας αλλά και οι καταστάσεις τις οποίες βιώνουμε. Οι δυσάρεστες καταστάσεις, τα προβλήματα και οι δυσκολίες που προκύπτουν στη ζωή μας προκαλούν αρνητικές σκέψεις.

Τις περισσότερες φορές, οι άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται τις σκέψεις που κάνουν, δεν τις κάνουν συνειδητά, με αποτέλεσμα να παγιδεύονται στις αρνητικές σκέψεις και να χαλάει η διάθεση τους όταν ακούνε κάποιο άσχημο νέο στις ειδήσεις ή ανθρώπους με τους οποίους μιλάνε να τους αναφέρουν τα προβλήματά τους.

Πώς μπορείς όμως να αποφύγεις τις αρνητικές σκέψεις;

Ας δούμε μερικές τεχνικές:
  1. Προσπάθησε να αναγνωρίσεις και να αποκωδικοποιείς τις σκέψεις σου. Τις περισσότερες φορές οι σκέψεις μας, έρχονται αυτόματα από τον ασυνείδητο νου. Αν προσπαθήσεις να καταλάβεις τις σκέψεις σου και να τις αποκωδικοποιήσεις θα μπορέσεις ευκολότερα να τις απομακρύνεις ώστε να μην επηρεάζουν την ζωή σου.

  2. Όταν αντιλαμβάνεσαι ότι σκέφτεσαι αρνητικά, προσπάθησε να σκέφτεσαι κάτι άλλο, θετικό και αναζωογονητικό.

  3. Όταν αποφασίζεις να δεις μια ταινία, επίλεξε μια κωμωδία αντί για μία ταινία καταστροφής και τρόμου.

  4. Σκέψου περισσότερο τα αγαθά που έχεις στην ζωή σου και λιγότερο τις άσχημες καταστάσεις της ζωής σου

    Άρχισε να βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο.
  5. Ευθυγράμμισε τις σκέψεις σου με τις δραστηριότητες σου. Όταν κάνεις κάτι, επικεντρώσου σε αυτό. Όταν τρως, επικεντρώσου στο φαγητού. Όταν ντύνεσαι, επικεντρώσου στο ντύσιμο σου, κλπ Με αυτόν τον τρόπο, δεν θα αφήνεις χώρο στις αρνητικές σκέψεις.

  6. Μερικές φορές, κατά τη διάρκεια της ημέρας που νιώθεις ότι οι αρνητικές σκέψεις σε κατακλύζουν, οραματίσου ότι κάνεις κάτι που σου αρέσει και σε ευχαριστεί,. Μπορεί να είναι για παράδειγμα το περπάτημα στην παραλία, μια επίσκεψη σε ένα όμορφο μέρος ή μια βόλτα με έναν άνθρωπο που αγαπάς. Μπορείς επίσης να σκέφτεσαι ευτυχισμένα γεγονότα ή το χαμογελαστό πρόσωπο ενός παιδιού. Όλες αυτές οι σκέψεις μπορούν να σε βοηθήσουν να απομακρύνεις τις αρνητικές σκέψεις.

  1. Κάποιες φορές τα προβλήματα και οι δυσκολίες ξεπροβάλλουν εκεί που δεν το περιμένεις. Τις περισσότερες φορές είναι μικρά προβλήματα και δυσκολίες που δεν αξίζουν τον χρόνο και την ενέργειά σου. Αυτό να το θυμάσαι όταν θα χρειαστεί να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα ή μια δυσκολία. Αν δεν είναι τόσο σημαντικά απομάκρυνε γρήγορα τις αρνητικές σκέψεις.

  2. Μην ανοίγεις πόλεμο με τις σκέψεις που δεν θέλεις ή δεν σου αρέσουν. Αν ανοίξεις πόλεμο μαζί τους, θα γίνουν πιο δυνατές. Ο καλύτερος τρόπος είναι να τις αντιμετωπίσεις με την αδιαφορία σου. Επίλεξε να σκέφτεσαι θετικά.

Και κάτι πολύ σημαντικό:

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Συμπληρωματικά άρθρα:

Είσαι σίγουρος ότι γνωρίζεις ποια είναι η πραγματική σου αξία;

Ποιες ιδιότητες χρειάζεσαι για να γίνεις ηγέτης στην εργασία σου;

Πώς μπορούν οι προσδοκίες σου να βάλουν σε κίνδυνο την σχέση σου;

Ένα Life Coaching πρόγραμμα για να διατηρήσεις την επιτυχία σου. Διάβασε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

 

sistima-epitixias

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο