Ύπνος! Τον στερείσαι; Έχει τον τρόπο να σε εκδικηθεί

Ύπνος! Τον στερείσαι; Έχει τον τρόπο να σε εκδικηθεί..

Νιώθεις σωματική κούραση κατά την διάρκεια της ημέρας;

Μήπως νιώθεις πνευματική κόπωση και έλλειψη συγκέντρωσης;

Η μνήμη σου; Πώς είναι η μνήμη σου; Δυνατή; Αδύναμη;

Και η παραγωγικότητα και αποδοτικότητα σου στην δουλειά;

Θα μου επιτρέψεις να σου κάνω άλλη μια ερώτηση που η απάντηση της θα σου δώσει και την απάντηση στα ερωτήματα που προηγήθηκαν..

Κοιμάσαι καλά το βράδυ; Έχεις έναν καλό ύπνο;

efta vimata epityxias

Εύχομαι η απάντηση που έδωσες να είναι ναι. Αν η απάντηση είναι όχι, διάβασε παρακάτω το άρθρο γιατί έχω να μοιραστώ μαζί σου κάτι πολύ σημαντικό..

Ο ύπνος είναι μια πολύτιμη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού για την υγεία του πνευματικά και σωματικά! Είμαι σίγουρος ότι το ξέρεις ήδη αυτό.

Ήξερες όμως ότι το 90% των ανθρώπων – πρόσεξε: το 90% – δεν κοιμούνται τις απαιτούμενες για τον οργανισμό 7-9 ώρες κάθε βράδυ;

Όπως καταλαβαίνεις αν έχεις απαντήσει ναι στην παραπάνω ερώτηση που σου έθεσα αν κοιμάσαι καλά το βράδυ.. είσαι στις εξαιρέσεις! Και ναι είναι εκπληκτικό αν το έχεις πετύχει! Εκπληκτικά καλό για την ακρίβεια!

Τι συμβαίνει όμως και υπάρχουν αυτά τα ποσοστά;

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι παρόλο που γνωρίζουν την σπουδαιότητα του ύπνου έχουν την τάση να τον αγνοούν. Τον αγνοούν μέχρι την στιγμή που αρχίσουν να παρουσιάζονται στην ζωή τους οι πρώτες “παρενέργειες”

Υπάρχει επίσης και μια νοοτροπία, ένα μάντρα αν θες, που λέει “Μην κοιμάσαι πολύ. Θα κοιμηθείς πολύ όταν θα πεθάνεις”. Είναι η νοοτροπία των εργασιομανών που οι ώρες της ημέρας δεν τους φτάνουν. 24 ώρες την ημέρα είναι πάρα πολύ λίγες για αυτούς.. Αλλά είναι λάθος. Είναι λάθος όταν προσπαθείς να στριμώξεις πάρα πολλά πράγματα εις βάρος ενός πολύ σημαντικού και απαραίτητου χρόνου στην ημέρα σου που πρέπει να διαθέσεις στον ύπνο για καλή υγεία, πνευματική και σωματική, καθώς και για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα στην εργασία σου.

Σίγουρα είναι δελεαστικό να εργάζεσαι περισσότερες ώρες για να κάνεις περισσότερα, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δεν θα είσαι σε θέση να διατηρήσεις σταθερή απόδοση χωρίς να έχεις ξεκουραστεί όσο ο οργανισμός σου πραγματικά χρειάζεται.

Αλήθεια, αναπληρώνεται ο ύπνος;

Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν ότι μπορούν να αναπληρώσουν την έλλειψη ύπνου. Πώς; Με το να κοιμηθούν λίγο παραπάνω την επόμενη ημέρα ή να κοιμούνται περισσότερες ώρες τα Σαββατοκύριακα.

Πριν από λίγα χρόνια πίστευα το ίδιο πράγμα. Πίστευα ότι δεν είναι και τόσο σημαντικό να μην κοιμάμαι καλά κάποια βράδια, έπρεπε να δουλέψω παραπάνω. Πίστευα ότι δεν έγινε και τίποτα. Ότι με λίγο ύπνο παραπάνω μια άλλη μέρα θα αναπληρωθεί το κενό που είχα δημιουργήσει. Και πράγματι το πρόγραμμα μου ήταν τόσο γεμάτο που δεν μου έφταναν οι ώρες της ημέρας.. 

Δυστυχώς όμως ο “χαμένος” ύπνος δεν αναπληρώνεται. Το σώμα σου αποδίδει καλύτερα όταν ακολουθείς ένα καλό πρόγραμμα ύπνου. Και το κακό είναι ότι οι παρενέργειες συσσωρεύονται και λειτουργούν αθροιστικά. Τι σημαίνει αυτό; Ότι κάθε μέρα η κούραση μεγαλώνει και μεγαλώνει.. Σωματική και πνευματική.

Μια μελέτη που δημοσιεύτηκε σχετικά με τον εγκέφαλο και την συμπεριφορά του έδειξε ότι ο εγκέφαλος ενός ανθρώπου που κοιμάται λιγότερο από 6 ώρες κάθε βράδυ συμπεριφέρεται σαν να είχε πιει μερικά ποτά. Συνεπώς καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να είσαι αποτελεσματικός και αποδοτικός αν δεν είσαι ξεκούραστος ουσιαστικά. Και ευτυχώς το κατάλαβα νωρίς και στα πρώτα συμπτώματα το άλλαξα, το άλλαξα.

Η έλλειψη ύπνου προκαλεί επιπλέον και τις παρακάτω παρενέργειες:

  • Γκρίνια

  • Μειωμένη δημιουργικότητα

  • Άγχος

  • Μειωμένο κίνητρο

  • Δυσκολία στην επίλυση προβλημάτων

  • Ανυπομονησία

Τι είναι αυτό λοιπόν που χρειάζεται να κάνεις για να φέρεις εξαιρετικά αποτελέσματα στην κάθε σου μέρα;

Σπάσε τον κύκλο της έλλειψης ύπνου

Σίγουρα υπάρχουν ακόμα πολλά που δεν καταλαβαίνουμε για τον ύπνο, αλλά γνωρίζουμε ότι ο εγκέφαλός χρειάζεται ύπνο για να λειτουργήσει καλά. Όπως το σώμα μας χρειάζεται να “επαναφορτίσει” μετά από μια σωματική άσκηση, ο εγκέφαλός μας χρειάζεται επίσης πραγματικά και ουσιαστικά διαλείμματα για να συντονιστεί με την ενέργειά μας.. Τα διαλείμματα αυτά έχουν ένα όνομα: Ύπνος!

Ανακεφαλαιώνοντας η έλλειψη ύπνου μπορεί επιφανειακά να μην φαντάζει σαν κάτι κακό, να φαίνεται ότι είναι υπό έλεγχο και ότι μπορείς να τον αναπληρώσεις, αλλά δεν είναι τόσο απλό. Η έλλειψη ύπνου προκαλεί σωματική και πνευματική κόπωση, έλλειψη συγκέντρωσης και μνήμης, μειωμένη παραγωγικότητα, αποτελεσματικότητα κλπ . Γι’ αυτό άλλαξε την οπτική σου για τον ύπνο πριν φτάσουν οι παρενέργειες της έλλειψης του να εμφανίζονται στην ζωή σου.

Να θυμάσαι: Για να είσαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου χρειάζεται να κοιμάσαι καλά και να έχεις ένα πολύ καλό πρόγραμμα ύπνου.

Είσαι μοναδικός! Είσαι υπέροχος!

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Συμπληρωματικά άρθρα και Video:

Πώς να μεγιστοποιήσεις την παραγωγικότητα σου με τη μουσική

Πώς μια καλή ιδέα είναι αρκετή για να σου αλλάξει τη ζωή

Συναισθηματική Νοημοσύνη: Tο συστατικό ενός επιτυχημένου επιχειρηματία

Εάν θέλεις να μάθεις τις τεχνικές του νευρογλωσσικού προγραμματισμού ~ NLP όπως διδάσκονται στο American board of NLP τότε κάνε κλικ εδώ
anakaliptontas

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο