Καλό ή κακό; Μήπως καθορίζεται από τις σκέψεις σου;

Καλό ή κακό; Μήπως καθορίζεται από τις σκέψεις σου;

Εσύ πώς βλέπεις το ποτήρι; Μισοάδειο ή Μισογεμάτο;”

Kάποιες φορές αυτό που έχει σημασία είναι το πως αντιλαμβανόμαστε εμείς τα γεγονότα και τα πράγματα αντί για αυτό που συμβαίνει πραγματικά.

Αν για παράδειγμα έχεις προγραμματίσει την καλοκαιρινή σου άδεια αρκετό καιρό πριν και τις ημέρες αυτές της άδειας ο καιρός είναι βροχερός υπάρχουν δύο τρόποι να σκεφτείς τα πράγματα.. Ο ένας είναι να σκεφτείς ότι το γεγονός αυτό είναι κάτι πολύ κακό κι αυτό γιατί θεωρείς ότι θα σου καταστρέψει τις διακοπές. Ο ο άλλος είναι να σκεφτείς ότι είναι κάτι πολύ καλό γιατί μπορείς να κάνεις κάτι διαφορετικό, κάτι εναλλακτικό.

Ποιος τρόπος από τους παραπάνω πιστεύεις ότι θα βοηθήσει να γίνει η ζωή σου περισσότερο ευτυχισμένη και λιγότερο αγχωτική;

Με το να ανησυχείς αλλάζει κάτι;

Μερικές φορές, πολλές φορές αν θέλεις, θα το έχεις νιώσει σίγουρα κι εσύ, ανησυχούμε πάρα πολύ για τα πράγματα και τις καταστάσεις που βιώνουμε και συμβαίνουν στην ζωή μας. Στην πραγματικότητα, η ανησυχία – η πολλή ανησυχία – ποτέ δεν διορθώνει τίποτα. Αντιθέτως μπορεί να κάνει και τα πράγματα χειρότερα.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι πρέπει να σηκωθείς για να πας στην ώρα σου στην δουλειά αλλά το ξυπνητήρι σου μπλόκαρε και δεν χτύπησε την ώρα που το είχες ρυθμίσει.

Τι συμβαίνει;

Ξυπνάς αργά.. Και δεν θα προλάβεις να είσαι στην ώρα σου.

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό;

Ταράζεσαι και ανησυχείς ή σκέφτεσαι τι μπορείς να κάνεις γι’ αυτό;

Το να ταραχτείς και να ανησυχήσεις – λίγο – είναι φυσιολογικό, αλλά αν εγκλωβιστείς στην ανησυχία στην ουσία εγκλωβίζεσαι σε μία αδράνεια. Αποτέλεσμα; Δεν κάνεις τίποτα. Τίποτα από τα πράγματα που μπορείς ακόμα να κάνεις.

Τι είναι αυτό όμως που μπορείς να κάνεις ώστε να βγεις από την αδρανή κατάσταση της ανησυχίας και να δράσεις ώστε να κάνεις αυτό που πραγματικά χρειάζεται να κάνεις για να αντιμετωπίσεις αυτή την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχεις βρεθεί;

webinar_online

Τι χρειάζεται να κάνεις;

Αυτό που χρειάζεται να κάνεις αρχικά είναι να πάρεις μερικές βαθιές ανάσες για να έρθεις σε μια ήρεμη κατάσταση στην οποία δεν θα μπορούν να εισχωρήσουν οι ανησυχίες που έχεις και να ελέγξουν τις σκέψεις σου. 

Επόμενο βήμα; Αφού έχεις βρεθεί σε μία πιο ήρεμη κατάσταση χρειάζεται να αναρωτηθείς το εξής: Από την στιγμή που κάτι έχει συμβεί και είναι ένα γεγονός που δεν αλλάζει γιατί ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω, τι είναι αυτό που μπορείς να κάνεις από εδώ και πέρα; Ποια είναι τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσεις τώρα;

Μπες στην δράση. Αν προλαβαίνεις να βρεθείς στην ώρα σου στην δουλειά παίρνοντας για παράδειγμα ένα ταξί, μπορείς να το κάνεις. Αν δεν γίνεται σκέψου τι άλλο μπορείς να κάνεις για να μειώσεις τον χρόνο της απουσίας σου και κάντο. Επίσης βοήθησε την θέση σου απέναντι στους συνεργάτες και στον εργοδότη σου ενημερώνοντας για την καθυστέρηση αυτή που έχει προκύψει. 

Αν σκεφτείς τον χρόνο που καταναλώνεις με το να ανησυχείς, θα διαπιστώσεις ότι αυτός είναι χρόνος χαμένος. Υπάρχουν τόσα πολλά που θα μπορούσες να κάνεις αντ’ αυτού. Να θυμάσαι ότι οι πολλές ανησυχίες δεν λύνουν το πρόβλημα, ίσα ίσα δυσκολεύουν την λύση του. Για την ακρίβεια καθιστούν το δυνατό.. αδύνατο.

Μόνο το τέλος του κόσμου είναι το τέλος του κόσμου

Αυτό είναι κάτι που χρειάζεται να θυμάσαι πάντα: Μόνο το τέλος του κόσμου είναι το τέλος του κόσμου. Τίποτα δεν τελειώνει επειδή κάτι πήγε στραβά.

Ο ήλιος θα συνεχίσει να ανατέλλει και να δύει ότι κι αν έχει συμβεί στον κόσμο αυτό.

Μπορεί η οικονομία να μην είναι καλή αυτόν τον καιρό..

Μπορεί τα δικά σου οικονομικά να μην είναι καλά αυτό τον καιρό..

Μπορεί να χώρισες και να νιώθεις πώς όλα έχουν τελειώσει..

Μπορεί προδόθηκες από τον πιο στενό σου συνεργάτη..

Μπορεί.. Μπορεί.. Μπορεί..

Όμως έχω να σε ενημερώσω και να σου θυμίσω ξανά ένα πράγμα “Τίποτα δεν έχει τελειώσει”. Η ζωή έχει ένα μαγικό τρόπο να σε τραβάει κοντά της. Ο ήλιος συνεχίζει να ανατέλλει και νέες μέρες έρχονται, νέες ευκαιρίες έρχονται.. Ίσως αυτή να είναι η μόνη πραγματικότητα.

Μην αφήνεις το μυαλό σου να εγκλωβίζεται σε αρνητικές σκέψεις, καταστροφολογίες και ματαιότητα.

Μπορεί να νιώθεις ότι ήρθε το τέλος του κόσμου αλλά στην πραγματικότητα αυτές είναι απλά κάποιες σκέψεις απέναντί στα πράγματα στις οποίες έχεις υποβάλει εσύ στον εαυτό σου να κάνει.

Και πολλές φορές δεν ακούς αυτό που σου λένε οι άνθρωποι γύρω σου που σε αγαπάνε. Δεν ακούς αν και θα έπρεπε να ακούσεις. Κάποιες φορές μπορεί να σου πουν λόγια σκληρά αλλά αληθινά. Οι άνθρωποι που βρίσκονται ένα βήμα έξω από την κατάσταση, σαν παρατηρητές μπορούν να μας δώσουν πολύτιμες πληροφορίες και οπτικές μιας κατάστασης που εμείς από μέσα, βιώνοντας μια δύσκολη κατάσταση, δεν μπορούμε να δούμε και να αντιληφθούμε.

Να θυμάσαι ότι αυτό που ελέγχει το συναίσθημα σου είναι οι πεποιθήσεις σου και οι σκέψεις που κάνεις απέναντι σε μια κατάσταση. Εκπαίδευσε τον εαυτό σου να σκέφτεται με θετικό τρόπο.. Με έναν τρόπο που θα φέρει στην ζωή σου λύσεις και αποτελέσματα.

Η ευτυχία στην ζωή είναι κάτι που οι περισσότεροι άνθρωποι το κυνηγούν αλλά δεν μπορούν να το φτάσουν. Κι όμως η ευτυχία είναι πολύ κοντά. Και είναι κοντά γιατί είναι πολύ απλή. Απλή και όμως τόσο πολύτιμη. Και όλα έχουν να κάνουν με τις σκέψεις που κάνεις. Με το πως αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα. Μην ξεχνάς πως ότι ελέγχει το μυαλό σου, ελέγχει την ζωή σου.

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Συμπληρωματικά άρθρα και Video:

Ανησυχίες και πώς μπορείς να τις βγάλεις από τη ζωή σου

Πώς να λύσεις τις συγκρούσεις με τον σύντροφό σου

>  Αυτοπραγμάτωση: Η σημαντικότερη ανάγκη του ανθρώπου

Εάν θέλεις να μάθεις τις τεχνικές του νευρογλωσσικού προγραμματισμού ~ NLP όπως διδάσκονται στο American board of NLP και να γίνεις ο coach του εαυτού σου τότε κάνε κλικ εδώ

 

anakaliptontas

 

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο