Άγχος Μερικές Συμβουλές Για Την Καλύτερη Διαχείριση Του

Άγχος: Μερικές Συμβουλές Για Την Καλύτερη Διαχείριση Του

Άγχος! Άγχος! Άγχος!

Μήπως κάθε φορά που αναφέρεσαι σε αυτή την λέξη παίρνεις μια βαριά ανάσα;

Τότε σίγουρα αυτό το άρθρο γράφτηκε για εσένα..

Το άγχος έχει την δύναμη να καταναλώνει τόσο τον χρόνο σου όσο και την ενέργεια σου. Έχει επίσης την δύναμη να αποδυναμώσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα, και να φέρνει στην επιφάνεια αρνητικά συναισθήματα όπως ανησυχία, φόβο, λύπη, ανυπομονησία, θυμό..

Αν το σκεφτείς, δεν είναι και λίγα.. Σίγουρα θα ήσουν πολύ καλύτερα χωρίς αυτό, έτσι δεν είναι;

efta vimata epityxias

Αιτίες

Το άγχος δημιουργείται από πολλές και διάφορες αιτίες! Όμως σε αυτό το άρθρο δεν θέλω να επικεντρωθούμε στην πηγή του άγχους αλλά στην διαχείριση του.. στην αντιμετώπιση του.. στην λύση του.. Γιατί; Γιατί όπως σου έχω πει κι άλλες φορές οι συνθήκες είναι αυτές που είναι. Δεν είναι πάντα εφικτό να εξαλειφθούν οι λόγοι για το άγχος. Το θέμα είναι ποιος είσαι εσύ μέσα σε αυτές τις συνθήκες και πώς τις αντιμετωπίζεις..

Για να δούμε λοιπόν τι είναι αυτό που θα μπορούσες να κάνεις ώστε να μειώσεις το άγχος και γενικότερα να το διαχειριστείς όσο το δυνατόν καλύτερα;

Τεχνικές διαχείρισης άγχους

Ας ξεκινήσουμε από αυτό: Σίγουρα δεν υπάρχει κανόνας. Κάποιες τεχνικές διαχείρισης άγχους ταιριάζουν σε κάποιους ανθρώπους και κάποιες άλλες σε άλλους. Δεν είναι όλα για όλους. Θα δεις λοιπόν τι είναι αυτό που ταιριάζει σε εσένα για την διαχείριση του δικού σου άγχους..

Το πρώτο που θα σου πρότεινα λοιπόν για την διαχείριση άγχους είναι ο διαλογισμός. Γιατί; Γιατί ο διαλογισμός έχει απίστευτα ευεργετική επίδραση στο σώμα και στο πνεύμα σου και στην διαχείριση των συναισθημάτων σου.. Έχει μια ηρεμιστική επίδραση, μειώνει το άγχος και φέρνει εσωτερική γαλήνη και ευτυχία. Για να δεις τα οφέλη του διαλογισμού χρειάζεται να διαλογίζεσαι καθημερινά. Χρειάζεται θέληση, πειθαρχία, επιμονή. Τι λες; Μπορείς να το κάνεις;

Εκτός από τον διαλογισμό έχω να σου προτείνω τις παρακάτω συμβουλές, οι οποίες μπορεί να μην καταφέρουν να εξαλείψουν το άγχος αλλά σίγουρα μπορούν να σε βοηθήσουν να το διαχειριστείς και να το μειώσεις..

Ας δούμε ποιες είναι αυτές..

Όταν είσαι σε κατάσταση άγχους:

  1. Πάρε μερικές βαθιές ανάσες

  2. Σταμάτα αυτό που κάνεις και περπάτησε λίγο στον χώρο που βρίσκεσαι

  3. Πιες λίγο νερό ή ένα ποτήρι χυμό ή φάε κάτι που σου αρέσει

  4. Άκου ένα μουσικό κομμάτι που σε χαλαρώνει

  5. Παρακολούθησε μια αστεία ταινία ή σειρά ή μικρά αστεία videos

  6. Επανέλαβε θετικές χαλαρωτικές δηλώσεις για λίγα λεπτά, δυνατά ή σιωπηλά, όπως:

«Είμαι ήρεμος και ευτυχισμένος»

«Μπορώ να αντιμετωπίσω κάθε κατάσταση με ηρεμία και εσωτερική δύναμη»

«Όλα στο τέλος θα είναι τέλεια»

«Το μυαλό και οι σκέψεις μου είναι ήρεμο»

Επίσης..

  1. Σκέψου ότι το άγχος δεν σου προσφέρει τίποτα και είναι καλύτερο να ζήσεις χωρίς αυτό

  2. Μην επηρεάζεσαι από τις απόψεις, τις λέξεις και τις πράξεις των άλλων ανθρώπων

  3. Να ασκείσαι τακτικά

  4. Να θυμάσαι αυτό που έλεγε ο Wiliam James “Το μεγαλύτερο όπλο εναντίον του άγχους είναι η ικανότητα μας να διαλέγουμε μια σκέψη αντί για μία άλλη”

Να θυμάσαι ότι μπορείς να το διαχειριστείς

Η εκπαίδευση για τη διαχείριση άγχους προϋποθέτει προσπάθεια και χρόνο από την πλευρά σου, αλλά αξίζει όσο δεν φαντάζεσαι.. Ακολούθησε τις συμβουλές και να θυμάσαι ότι όσο πιο γαλήνιο γίνεται το μυαλό και οι σκέψεις σου, τόσο μειώνεται το άγχος..

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Συμπληρωματικά άρθρα και Video:

Υπομονή: Η αρετή που μου άλλαξε δραστικά τη ζωή

Πώς μπορείς να ενισχύσεις την αυτοπεποίθηση σου;

Πώς επηρεάζεται η υγεία σου από το άγχος και την ανησυχία

Εάν θέλεις να μάθεις τα πιο ισχυρά εργαλεία εξέλιξης εγκεφάλου και προσωπικής ανάπτυξης τότε κάνε κλικ εδώ

Οπτικοί-Διαλογισμοί-1

Γράψε τη γνώμη σου

Αφήστε το μήνυμά σας

* Δηλώνει Υποχρεωτικό Πεδίο